اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

انتخابات تکلیف الهی برای تداوم انقلاب است

امام جمعه شهرستان بویین زهرا انتخابات را تکلیف الهی برای تداوم انقلاب دانست و گفت: رهنمود‌های رهبری اصل حضور را برهمگان روشن ساخته است.

انتخابات تکلیف الهی برای تداوم انقلاب است

حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در حاشیه انداختن رأی خود به صندوق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: شیعیان و مؤمنان اهل‌ بیت لازم است ضمن الگوگیری از روش و سلوک پیشوایان در حفاظت و پاسداری از دین اسلام راه آنان را بپیمایند و در این مسیر کوتاهی و سست‌ارادگی مورد پذیرش نیست.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا افزود: شاخصه‌های گزینش در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکنون بار‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز از امام‌ راحل (ره) در رسانه‌ها تبیین شده و اصل حضور بر همگان روشن و مبرهن شده است.

وی با دعوت از افرادی که هنوز موفق به حضور در پای صندوق‌های رأی نشده‌اند، توصیه کرد با مشارکت در این امر الهی آن را به ساعات پایانی و ازدحام شعب اخذ رأی موکول نکنند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه هر فرد در جامعه مسئولیتی را برعهده دارد و باید مقید به انجام آن باشد، تصریح کرد: تداوم سیره انقلاب و دمیده شدن روحیه انقلابی‌گری، به مشارکت فعال و جدی ملت در مسئولیتی بزرگ به نام انتخابات وابسته است و این سهم پوزه استکبار را به خاک می‌مالد.

زرینه در پایان با تبریک ایام ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) اظهار داشت: جوانان باید با الگوگیری از راه و رسم شهدای کربلا آنان را پیشوای اخلاقی و همه‌جانبه خویش قرار دهند و در مسیر کسب قرآن، معرفت و علم‌آموزی بیش از پیش همت ورزند.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول