اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری:

حضور مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات حماسی و کم‎نظیر است

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: حضور مردم این استان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در نقاط مختلف، حماسی و کم‎نظیر است.

حضور مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات حماسی و کم‎نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یزدان جلالی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: گزارش‎های دریافتی از نقاط مختلف این استان از حضور پرشور و حماسی مردم همیشه در صحنه و بصیر این استان در پای صندوق‎های رای حکایت دارد.

وی افزود: این حضور حماسی در لبیک به ندای رهبری معظم انقلاب اسلامی و تحقق مطالبه معظم له در سال جاری یعنی حماسه سیاسی صورت گرفته که حقیقتا این حضور حماسی شایسته بهترین تقدیرها و سپاس‎ها از پیشگاه ملت بزرگ ایران و این استان است.

به گفته جلالی مردم با حضور در صحنه بار دیگر به سینه دشمنان دست رد زده و ثابت کردند که همچنان به انقلاب و آرمان‏ها آن عشق ورزیده و پیرو ولایت هستند.

وی ادامه داد: بدون تردید 24 خرداد روز بزرگی در تاریخ انقلاب و کشور ایران محسوب شده و در تاریخ حماسه‎های ملت بصیر و زمان شناس ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهد شد، روزی که ملت با نمایش اقتدار خود سیلی محکم دیگری به دشمنان زد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در پی استقبال پرشکوه مردم در این استان و ادامه ازدحام مردم در شعب اخذ رای، مهلت اخذ رای در تمامی شعب اخذ رای در این استان با موافقت وزیر کشور به مدت دو ساعت یعنی تا ساعت 20 تمدید شد.

وی ادامه داد: در صورت ضرورت و نیاز به تمدید مجدد مهلت رای‎گیری، پس از اخذ گزارش از شعب اخذ رای، این زمان تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/68001/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول