اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کهنوج:

شنبه پس از انتخابات روز مهربانی و بردباری است

امام جمعه کهنوج گفت: 24 خرداد ماه به عنوان روزی به یاد‌ماندنی در تاریخ ایران ثبت می‌شود.

شنبه پس از انتخابات روز مهربانی و بردباری است

حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش امروز در حاشیه حضور در پای صندوق رأی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: امروز ملت ایران برای اینکه بار دیگر اعلام می‌کند «ما هستیم و حق حیات داریم، خود تصمیم می‌گیریم و تحت فشار دشمنان دست از استقلال، آزادی و تمامیت ارضی بر نمی‌داریم» و در این انتخابات شرکت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مشارکت گسترده مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی است، افزود: یقیناً 24 خرداد ماه به عنوان روزی به یاد‌ماندنی در تاریخ ایران ثبت می‌شود.

افشارمنش با توصیه به منتخبان نهایی ملت ایران تصریح کرد: افرادی که توسط مردم برگزیده می‌شوند، باید زرهی پولادین از توکل به خداوند بر تن کنند و مستحکم و مقاوم وارد میدان شوند تا بتوانند، خدمتگزاری لایق برای مردم باشند.

وی با اشاره به ملاک‌های فرد اصلح ابراز داشت: وی باید فردی ارزشی و به دور از تجمل باشد و درد مردم را بداند، ملت ایران باید در انتخاب خود دقت کنند تا کسانی در نهایت سرکار آیند که در مقابل دشمنان دست تسلیم بالا نبرده و آبروی مردم را نبرند.

امام جمعه کهنوج شنبه پس از انتخابات را روز مهربانی و بردباری خواند و گفت: از روز شنبه باید رقابت‌ها به رفاقت تبدیل و کدورت‌ها کنار گذاشته شود، زیرا برنده نهایی این انتخابات ملت ایران هستند و طرفداران سایر کاندیداهایی که رأی نمی‌آورند، نباید احساس حقارت کنند، زیرا به وظیفه خود عمل کرده‌اند.

افشارمنش با تأکید بر اینکه باید فصل‌الخطاب همه قانون باشد، بیان داشت: مردم در فتنه 88 از بی‌قانونی برخی افراد بسیار لطمه دیدند بر همین اساس در این دوره از انتخابات خواستار این هستند که ملاک عمل تمام کاندیداها قانون باشد و منافع ملی را در نظر بگیرند.

وی اذعان داشت: امیدواریم در همین مرحله نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری مشخص شود، اما اگر به دور دوم نیز کشیده شود بر همگان لازم است تا بار دیگر نیز به فرمان مقام عظمای ولایت لبیک گفته و حضور پیدا کنند.

افشارمنش خواستار آرامش در جامعه پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات شد و خاطر نشان کرد: باید رفع مشکلات جدی مردم، شناخت ظرفیت‌ها و منابع کشور و رساندن نظام به نقطه ثبات و اطمینان از جمله عوامل مد نظر منتخبان نهایی مردم باشد.

وی یکی از اساسی‌ترین شرایط موفقیت در تمام عرصه‌ها را شناخت دشمن دانست و اظهار داشت: در عرصه طبیعی آدمی تا آنجا که دشمن را شناخته و در دفع آن کوشیده به موفقیت دست یافته است.

افشارمنش با بیان اینکه در عرصه مسائل سیاسی و اجتماعی نیز شناخت دشمن نقش مهم و کلیدی دارد، افزود: یکی از اصول مهم در برخورد با دشمن شناخت آن است و بسیاری از انحراف‌ها در جامعه ناشی از این است که برخی‌ها دشمن را دوست پنداشته‌اند.

انتهای پیام/2655/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول