اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 ـ 415

‌مشارکت گلستانی‌ها جلوه زیبای انتخابات است

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به مشارکت گسترده مردم استان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: گلستانی‌ها با این سطح مشارکت جلوه زیبایی را در انتخابات به تصویر کشیدند.

‌مشارکت گلستانی‌ها جلوه زیبای انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ سید قاسم حسینی عصر امروز در بازدید ستاد انتخابات فرمانداری گرگان  اظهار داشت: عوامل اجرایی، بازرسی و نظارتی از آغاز زمان برگزاری انتخابات زحمات زیادی کشیدند که باید از آنها تقدیر شود.

وی با تقدیر از رای‌دهندگان افزود: مردم بیدار، فهیم و بصیر ایران اسلامی با درک صحیح از شرایط حساس کشور در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شدند.

واجدان شرایط از فرصت باقیمانده برای رای دادن استفاده کنند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان خاطرنشان کرد: کسانی که تاکنون موفق به رای دادن نشدند از فرصت باقیمانده برای انداختن آرای خود در صندوق ها استفاده کنند.

حسینی ادامه داد: با درخواست فرمانداران و با دستور وزیر کشور مدت زمان برگزاری انتخابات به مدت دو ساعت یعنی تا ساعت 20 تمدید شد.

به گفته وی، حضور پرشور مردم در انتخابات موجب شد تا مسئولان مدت زمان برگزاری انتخابات را دو ساعت تمدید کنند.

رای‌دهندگان نام نامزدهای شوراها را از قبل یادداشت کرده و با خود همراه داشته باشند

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان اظهار داشت: زمان به تدریج محدود می‌شود و اگر این فرصت از دست رود ممکن است فرصت رای دادن نیز از دست برود.

حسینی درباره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز توصیه کرد: با توجه به اینکه یادداشت اسامی نامزدهای شوراها زمان‌بر است رای‌دهندگان برای استفاده مطلوب از زمان نام نامزدهای موردنظر خود را از قبل در لیست مشخص یادداشت کرده و هنگام رای دادن آن اسامی را روی تعرفه‌های اخذ رای منتقل کنند.

وی روند برگزاری انتخابات را از ابتدا تاکنون بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: باید از 35 هزار نیروی اجرایی، بازرسی و نظارتی و اصحاب رسانه به نحو شایسته تقدیر کرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان تصریح کرد: رسانه‌ها از ابتدای زمان برگزاری انتخابات در کنار مردم و دست‌اندرکاران انتخابات بودند و توانستند تصاویر زیبایی از این مشارکت را با قلم و دوربین خود به تصویر بکشند.    

انتهای پیام/‌83003/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول