اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

امنیت ایران مرهون مشارکت ملت در انتخابات است

فرماندار آوج امنیت امروز ایران را مرهون مشارکت ملت ایران در دوره‌های مختلف انتخابات دانست.

امنیت ایران مرهون مشارکت ملت در انتخابات است

سیدعبدالله موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با اشاره به استقبال و مشارکت چشمگیر مردم آوج در انتخابات، این امر را حاکی از علاقه مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: بصیرت، ایمان، رادمردی و شکوه حماسه‌ها در دوران‌های مختلف انقلاب اسلامی پیشرفت‌ها و افتخار‌ات جمهوری اسلامی را چند برابر کرده است.

فرماندار آوج به مشارکت بالا و جدی شهروندان آوجی و دیگر مناطق این شهرستان اشاره کرد و افزود: با توجه به سابقه دیرینه آوجی‌ها در پاسداری از اسلام و آموزه‌های آن در دوران پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضور گسترده مردم تا پایان زمان اعلام شده پیش‌بینی می‌شود.

وی غرور و اراده باورمندانه ملت در طول انتخابات و صحنه‌های کلان تصمیم‌گیری را نشان‌دهنده علاقه به نظام و رهبری دانست و عنوان کرد: آنچه رسانه‌ها و جهانیان در حال حاضر از تمام دنیا شاهد آن هستند، چیزی جز زیبایی و اقتدار ملی ملت مسلمان، متدین و انقلابی ایران اسلامی نبوده و نیست.

فرماندار آوج ادامه داد: بدون شک ملت ایران نیز امروز برگ زرین دیگری را در تاریخ اراده خویش رقم زده و آبرومندی و عزت خویش را به رخ دنیا می‌کشند.

موسوی حق رأی و مشارکت آزادانه را از اصول اساسی و مبانی در جمهوری اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: با لطف الهی امروز آزادترین و عزت‌مندترین صحنه تصمیم‌گیری با مشارکت ملت در عرصه انتخابات شکل‌گرفته و تحقق می‌‌یابد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات این شهرستان در 48 شعبه شامل 28 شعبه در بخش مرکزی و 20 شعبه در بخش آبگرم افزود: مردم این شهرستان می‌توانند با مراجعه به این شعب آرای خود را در 183 صندوق رأی بریزند.

انتهای پیام/77005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول