اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین پیش‌بینی کرد

مشارکت بیش از 80 درصدی مردم قزوین در انتخابات

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از 80 درصد مردم قزوین در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند.

مشارکت بیش از 80 درصدی مردم قزوین در انتخابات

حجت‌الاسلام علی قابل امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر قزوین در مسجد‌النبی این شهر اظهار داشت: بر اساس برآوردها و نظرسنجی‌ها پیش‌بینی می‌شود، بیش از 80 درصد مردم استان قزوین با عزم و اراده راسخ در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت ‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با شرکت در این انتخابات می‌توانند سرنوشت کشور خود را تعیین کنند، ابراز داشت: آنان باید با کسب آگاهی و اطلاعات از ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی نامزدهای ریاست‌ جمهوری و شوراها نامزدهای اصلح‌ را انتخاب کنند تا سرنوشت کشور به نحو مطلوبی رقم بخورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآور شد: مردم ایران اسلامی امروز می‌توانند آزادانه نامزد اصلح خود را انتخاب کنند که این بیانگر آزاد برگزار شدن این انتخابات در کشور است.

اعتراف دشمنان به حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قزوین با اشاره به اینکه کم‌رنگ کردن حضور گسترده مردم در انتخابات از اهداف دشمنان نظام است، ابراز داشت: مردم ایران با شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌توانند نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

قابل اذعان داشت: مردم باید در این انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند تا اهداف این انقلاب به نحو مطلوبی در کشور محقق شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه کشورهای استکبار جهانی مانند آمریکا و صهیونیست نیز اذعان کردند که بر اساس بررسی‌ها و نظرسنجی‌ها مردم ایران در انتخابات 24 خردادماه با مشارکت حداکثری حضور می‌یابند، افزود: اعتراف آنان بیانگر عزم و اراده آحاد جامعه برای مشارکت حداکثری در این انتخابات است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قزوین عنوان کرد: آحاد جامعه با مشارکت حداکثری در انتخابات می‌توانند یأس دشمنان و شادی دوستداران نظام اسلامی را ارتقا ‌دهند که تحقق این امر از بزرگ‌ترین برکات این انتخابات است.

انتهای پیام/77009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول