اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهنوج:

حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات پرشور است/ ملت به ندای رهبری لبیک گفتند

فرماندار کهنوج گفت: حضور جوانان و دیگر اقشار مختلف جامعه همانند انتخابات‌های سال‌های گذشته و حتی پرشورتر از آن است که این امر نشانه بینش مردم و پیروی از ولایت فقیه بوده است.

حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات پرشور است/ ملت به ندای رهبری لبیک گفتند

عباس اطمینانی امروز در حاشیه حضور در پای صندوق رأی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: مردم شریف این شهرستان همزمان با دیگر آحاد ملت ایران در ساعت‌های اولیه صبح امروز در پای صندوق‌های رأی حضور یافتند.

وی با اشاره به حضور حداکثری مردم به ویژه در روستاها افزود: حضور جوانان و دیگر اقشار مختلف جامعه همانند انتخابات‌های سال‌های گذشته و حتی پرشورتر از آن است که این امر نشانه بینش مردم و پیروی از ولایت فقیه بوده است.

اطمینانی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر حماسه سیاسی به نوعی تعیین‌کننده وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه بوده و حماسه اقتصادی ملت را نیز رقم می‌زند و مردم نیز ثابت کرده که با وجود تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی تضعیف نشده و از راه رسیدن به اهداف والای انقلاب و نظام منحرف نمی‌شوند.

وی ابراز داشت: دشمن به‌ خوبی بر این مسئله واقف است که هر اندازه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد در رسیدن به مقاصدش با تعلل بیشتری روبه‌رو می‌شود، بنابراین با اعمال تحریم‌های فلج‌کننده به دنبال جدایی مردم از نظام است و دائماً نیز در شبکه‌های ماهواره‌ای برای عدم حضور مردم در انتخابات تبلیغ می‌کردند.

اطمینانی عنوان کرد: اندیشمندان، علما و نخبگان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی کشور باید با حفظ اتحاد و انسجام ملی به ندای رهبری لبیک گفته و با حضور حداکثری خود در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی حماسه‌ای ماندگار رقم بزنند.

فرماندار کهنوج گفت: تمام تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در این شهرستان از جمله سیستم نرم‌افزاری، سخت‌افزاری، نیروی انسانی و ... اندیشیده شده است و هم‌اکنون نیز عوامل اجرایی انتخابات با تمام توان در حال فعالیت هستند.

وی بیان داشت: از مردم تقاضا می‌کنم با حضور حداکثری در ساعت‌های اولیه انتخابات پای صندوق‌های رأی حضور یابند و ثابت کنند که این نظام از پشتوانه قوی مردمی زیر سایه ولایت برخوردار است و هیچ کس نمی‌تواند، کمترین آسیبی به آن وارد کند.

وی اذعان داشت: مردم این منطقه با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری در انتخابات با لبیک به فرمایش ایشان با حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان این مرز و بوم می‌کوبند.

اطمینانی خاطر نشان کرد: تعداد عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان کهنوج یک هزار و 800 نفر است.

وی با اشاره به اینکه 90 شعبه اخذ رأی نیز برای رأی گیری از مردم ایجاد شده است، اظهار داشت: از این تعداد 58 شعبه در روستاها و 32 شعبه نیز در سطح شهر مستقر شده است.

انتهای پیام/80008/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول