اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

رفاقت جای رقابت را بعد از انتخابات بگیرد

امام جمعه زنجان گفت: رفاقت جای رقابت را بعد از انتخابات بگیرد.

رفاقت جای رقابت را بعد از انتخابات بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به برگزاری انتخابات در روز 24 خرداد حضور مردم را در پای صندوقهای رای بی‌نظیر عنوان کرد و اظهار کرد: مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای دین خود را به نام اسلامی ادا کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز را روز عید بزرگ مسلمانان عنوان کرد و گفت: در پایان روز و با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های این عید را جشن خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه توطئه‌های دشمنان با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای خنثی شده است، افزود: دشمنان همه تلاش خود را انجام دادند تا این انتخابات به صورت باشکوه برگزار نشود.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه انواع توطئه، تهدید، ناامید کردن مردم در دستور کار دشمنان بود، افزود: با وجود مشکلات داخلی و خارجی و برخی سوء مدیریت و اعمال سلیقه، افراد مردم پای کار آمدند و مشکلات نتوانست مردم را مایوس کند.

وی با اشاره به حضور جوانان متعهد، مومن، متدین، علمای مساجد، معتمدین و مومنین در محل‌های اخذ رای تصریح کرد: عزم مردم برای خلق حماسه سیاسی جزم است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه شعار حماسه سیاسی با حضور گسترده مردم محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: دل رهبر انقلاب شاد و دشمنان برای سی‌امین بار ناامید می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمن بارها مردم ایران را آزمایش و امتحان کرده است، افزود: هیچ طرفی دشمنان از توطئه‌ها برنبسته‌اند.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: شش نفری که در انتخابات ریاست جمهوری حاضر هستند، هر کدام از این افراد که انتخاب می‌شوند باید رقابت را با رفاقت تلافی کنند.

وی با بیان اینکه کاندیداهایی که انتخاب نمی‌شوند باید به دولت آینده کمک کنند، افزود:‌ نباید قهر و قهرکشی از سوی کاندیداها مطرح شود.

انتهای پیام/73003/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول