اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان رأی خود را به صندوق انداخت

حجت‌الاسلام شاهرودی: انتخابات مظهر وحدت است/ امنیت کشور با انتخابات محقق می‌شود

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به حماسه‌سازی امروز انتخابات را مظهر وحدت و امنیت کشور عنوان کرد.

حجت‌الاسلام شاهرودی: انتخابات مظهر وحدت است/ امنیت کشور با انتخابات محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در نخستین ساعات رأی‌گیری در مسجد جامع سنندج حضور یافت و رأی خود در خصوص ریاست جمهوری و شوراها را به صندوق انداخت.

وی پس از این اقدام در جمع خبرنگاران حاضر شد و پیرامون انتخابات و لزوم مشارکت در آن اظهار کرد: امروز و در این حماسه بزرگ دشمنان و دوستان ما منتظرند تا میزان حضور ما در انتخابات را ارزیابی کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با ابراز خشنودی از اینکه انتخابات امسال همزمان با ایام شعبانیه است خاطر نشان کرد: همانطور که مردم ما در طول سالیان متمادی پس از انقلاب در انتخابات مختلف حضور یافته‌اند امسال نیز با مشارکت حداکثری خود زمینه تحقق این حماسه را فراهم خواهند کرد.

حجت‌الاسلام شاهرودی با بیان اینکه طبق آیات قرآن هر عملی که موجب خشم و ناراحتی دشمنان شود عمل صالح خواهد بود تصریح کرد: باید کاری کنیم که عزت نظام و انقلاب حفظ و افزونتر شود.

وی با تأکید بر اینکه حضور حماسی و پرشور مردم بویژه در کردستان می‌تواند نقش مؤثری در عمران و آبادانی منطقه از ابعاد گوناگون داشته باشد اظهار کرد: با این اقدام همدلی و هماهنگی و یکرنگی در جامعه رشد خواهد یافت.

نماینده ولی فقیه در کردستان انتخابات را مظهر وحدت دانست و افزود: هر اندازه انتخابات پرشورتر باشد وفاداری مردم در ذهن کسانی که شاید هنوز ذهنیت دیگری از کردستان و مردم آن دارند بیشتر عینیت خواهد یافت.

حجت‌الاسلام شاهرودی با بیان اینکه مشارکت ملت زمینه‌ساز افزایش امنیت و به تبع آن سرمایه‌گذاری‌های مختلف از جنبه‌های گوناگون می‌شود خاطر نشان کرد: در این صورت دشمن می‌فهمد فشارهای او اثر نداشته و مأیوس خواهد شد.

وی مشارکت حداکثری را موجب انسجام و امنیت ملی عنوان و تصریح کرد: باید در انجام این کار خیر از دیگران سبقت گرفت.

نماینده ولی فقیه در کردستان با یادآوری اقدام رهبر انقلاب در انداختن رأی خود به صندوق در نخستین ساعات رأی‌گیری این عمل را الگویی مناسب و مطلوب برای آحاد جامعه عنوان و خاطر نشان کرد: مردم ما هم باید با تبعیت از ایشان هر چه زودتر پای صندوق‌ها حاضر شوند و رأی خود را به صندوق‌ها بیندازند.

حجت‌الاسلام شاهرودی در پایان ابراز امیدواری کرد با مشارکت گسترده ملت در انتخابات امروز زمینه خلق حماسه سیاسی مد نظر رهبر انقلاب فراهم شود و دشمنان انقلاب سرخورده و ناامید شوند.

انتهای پیام/79012

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول