اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان:

فعالیت رسانه‌ها در پوشش اخبار انتخابات خوب بوده است

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان فعالیت رسانه‌های استان را در پوشش اخبار انتخابات خوب ارزیابی کرد.

فعالیت رسانه‌ها در پوشش اخبار انتخابات خوب بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رجبعلی شیخ‌زاده امروز پس از انداختن رای خود به صندوق رای در شعبه فرهنگ و ارشاد اسلامی به خبرنگاران اظهار داشت: پایه و اساس نظام اسلامی مردم هستند.

وی افزود: به عنوان یک شهروند ایرانی حفاظت از سرحدات کشور وظیفه ماست.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان بیان کرد: انشاالله امر با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اتفاقی خواهد افتاد که موجب سربلندی نظام می‌شود.

این مسئول ادامه داد: مردم برای سی و چندمین بار اثبات می‌کنند که نظام اسلامی نظامی کارآمد و مورد خواست و اراده مردم است زیرا که از بتن مردم به وجود آمده است.

وی یادآور شد: استکبار جهانی از زمان شکل‌گیری نظام اسلامی لحظه بیکار ننشسته و با توطئه‌های گوناگون سعی در خدشه‌دار کردن نظام داشته است که با هوشیاری و بصریت مردم و مسئولان تاکنون راه به جایی نبرده است.

شیخ‌زاده اذعان داشت: دشمن به دنبال ساقط کردن نظام اسلامی نیست زیرا که به خوبی می‌دانند هرگز به این هدف خود نمی‌رسد بلکه می‌خواهد جلوی صدور انقلاب اسلامی به کشورهای مستضعف را بگیرد.

وی اضافه کرد: دشمن نمی‌خواهد بگذارد که کشورهای اسلامی و مستضعف، انقلاب ایران را برای خود الگو قرار دهند و می‌خواهد به هر ترفند از این رخداد جلوگیری کند.

معاون امنیتی- سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه از اطلاع رسانی خوب رسانه‌ها در زمینه مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رای و پوشش خبری این روز سرنوشت‌ساز قدردانی کرد.

انتهای پیام/75004/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول