اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

حضور در انتخابات تکلیف سیاسی همه مردم جامعه است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: حضور حداکثری در انتخابات وظیفه دینی، ملی و تکلیف سیاسی همه مردم جامعه است و ملت بزرگ ایران با آگاهی و بصیرت وظیفه خود را به نحو احسن انجام می‌دهند.

حضور در انتخابات تکلیف سیاسی همه مردم جامعه است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند پس از انداختن رأی خود به صندوق أخذ رأی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: انتخابات در کشور یک مسئله تعیین کننده است که موجب تجدید حیات برای نظام می‌شود.

وی با اشاره به این‌که حضور گرم و پرشور مردم در انتخابات امروز حضوری پررنگ و بی‌سابقه بود، موجب امید دوستداران نظام و یأس و ناامیدی دشمنان شده است، عنوان کرد: حضور منسجم امروز مردم در پای صندوق‌های أخذ رأی مشت محکمی به دهان یاوه‌گویانی بود که زبان به یاوه‌گویی بازکرده و با شایعه‌ پراکنی به دنبال کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در این صحنه بزرگ سیاسی بودند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با تأکید بر این‌که خلق حماسه سیاسی در انتخابات افزایش قدرت سیاسی را به ارمغان می‌آورد، اظهار داشت: امروز حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های أخذ رأی قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیده و ثابت می‌کند ملت ایران هرگز از ادامه راه شهدا خسته نمی‌‌شوند.

هنرمند با اشاره به این‌که مردم باید با حضور گسترده و با نشاط خود در پای صندوق‌های رأی تمامی معادلات و پیش‌بینی‌های دشمنان را نقش بر آب کنند، ادامه داد: منتخب مردم باید با تمام وجود برای پیشرفت و آبادانی میهن اسلامی تلاش کند و برای رفع مشکلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، بهداشت و درمان و تولید علم از عمق جان بکوشد.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای جلوگیری از حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: دشمن با خیال پوچ خود و با تحریم قصد ترساندن ملت غیور ایران را دارد ولی مردم با حضور پرشور در انتخابات دشمن را حیرت‌زده کرده و نشان دادند این فشارها نه تنها موجب دلسردی مردم از نظام نمی‌شود بلکه پایبندی هرچه بیشتر آنان را به دنبال دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با تأکید بر این‌که مردم غیور ایران اسلامی با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح نظام و کشور را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کنند، اظهار داشت: مخالفان جمهوری اسلامی از خواب غفلت بیدار شوند، ببینند که تحریم‌ها نه تنها در اراده و عزم این ملت خللی ایجاد نکرده بلکه موجب وحدت و همبستگی هر چه بیشتر مردم و مسئولان می‌شود.

انتهای پیام/87001/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول