اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقتدار ملی ایران را افزایش می‌دهد

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد اقتدار ملی ایران افزایش می‌یابد، گفت: با تحقق این هدف دشمنان بیشتر از طراحی فتنه علیه کشورمان ناامید می‌شوند.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقتدار ملی ایران را افزایش می‌دهد

داوود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه حضور مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ضریب امنیت کشور را افزایش می‌دهد، اظهار داشت: با مشارکت حداکثر آحاد جامعه در این انتخابات کشور ما می‌تواند در عرصه‌های بین‌المللی و سیاسی موفقیت‌های چشم‌گیری را در دنیا بدست آورد.

وی از آحاد جامعه دعوت کرد تا با حضور پرشور و چشم‌گیر خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حمایت قاطع‌ خود را از نظام اسلامی ایران کنند.

محمدی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و اقتصادی بیان کرد: آحاد جامعه با مشارکت حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌توانند حماسه سیاسی را خلق کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نامزدهای مختلفی با سلیقه‌ها، تفکرها و گرایش مختلف در انتخابات 24 خرداد شرکت کردند، ابراز داشت: با تحقق این مهم آحاد جامعه قدرت انتخاب بالاتری در این انتخابات دارند و می‌توانند با توجه به دیدگاه‌هایشان نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

این مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «حضور حداکثری و انتخاب شایسته نامزد اصلح در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمیت بسزایی برخوردار است»، اظهار داشت: آحاد جامعه با تأسی از بیانات رهبری می‌توانند سرنوشت کشور را به نحو مطلوبی رقم بزنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های نامزد اصلح در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد: داشتن برنامه منسجم و مدون برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و بیکاری باید در رأس برنامه‌های رئیس‌ جمهور آینده باشد تا بتواند این مشکلات را در کوتاه‌ترین زمان برطرف کند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رئیس‌ جمهوری آینده باید مشکلات کشور را به خوبی بشناسد و سازوکارهای مناسبی را برای رفع آن طراحی کرده باشد تا بیشتر مشکلات کشور از جمله گرانی، تورم، بیکاری و اشتغال برطرف شود.

محمدی اضافه کرد: رئیس‌ جمهور آینده باید با کمک کردن به تولیدکنندگان، مشکلات تولید داخلی را برطرف کند تا با تحقق این امر تولید و اشتغال‌زایی در کشور افزایش یابد و همچنین باید بتواند با تعامل با کشورهای مختلف مشکلات سیاسی کشور را برطرف کند.

وی با اشاره به اینکه مردم ولایت‌مدار قزوین موقعیت‌شناس و در صحنه‌های سرنوشت‌‌ساز و حساس کشور حضور داشتند، ابراز داشت: آنان یک بار دیگر با حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نشان می‌دهند که همواره در صحنه‌های مختلف نظام اسلامی حضور دارند و مشکلات و مسایل فرعی و حاشیه‌ای نمی‌تواند بر اصول و اعتقادات آنان تأثیر بگذارد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت مردم قزوین در بیشتر انتخابات از جمله خبرگان رهبری، شوراها و رئیس‌ جمهوری مطلوب است، اذعان داشت: مردم یک بار دیگر با حضور بیدار، هوشیار و چشم‌گیر در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت حداکثری در انتخابات را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/77009/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول