اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 ـ 391

میز خبری ستاد انتخابات گلستان آماده انعکاس سریع‌ترین اخبار است

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گلستان از راه‎اندازی میز خبری این ستاد خبر داد و گفت: این میز خبری آماده انعکاس سریع‌ترین اخبار است.

میز خبری ستاد انتخابات گلستان آماده انعکاس سریع‌ترین اخبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین عاشور در ستاد انتخابات استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استودیوی خبری ستاد انتخابات استان گلستان به پیشنهاد استاندار از دوره‎های قبلی انتخابات تشکیل شد.

وی افزود: با توجه به ایجاد استودیوی خبری ستاد انتخابات در مجلس شورای اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی سال گذشته یکی از استودیوهای بسیار زیبا و شاید در کشور در نوع خود منحصر به فرد است فعال شد که در آن از جاذبه‎های بصری بسیار زیبای طبیعت به کار برده شده است.

 

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان گلستان بیان داشت: حضور همه اعضای ستاد انتخابات در استودیو دبیرخانه در یک سو، خبرگزاری‎های رسمی کشور نیز در سوی دیگر همگی آماده برای انعکاس «حماسه سیاسی» و انتخابات پر شور کشور است.

عاشور با بیان اینکه در این استودیو، صداوسیمای مرکز گلستان به صورت زنده برنامه‎های خود را اجرا می‎کنند، خاطرنشان کرد: خبرگزاری‎ها در سریع ترین زمان ممکن خبرهای انتخاباتی را از ستاد انتخابات دریافت و آن را منعکس می‎کنند.

وی یادآور شد: آخرین خبرها و رخدادهای انتخابات استان از واحد خبر صدا و سیمای مرکز گلستان هر یک ساعت و در رادیو نیز هر نیم ساعت به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گلستان اظهار داشت: 100 عکاس و تصویربردار در سطح استان این حماسه پرشور را به تصویر می‎کشند و بیش از 80 عکاس نیز در کارگاه آموزشی مستندسازی شرکت کردند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول