اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی در دیار خاوران

‌رأی من به جمهوری اسلامی ایران بود/ انتخابات حق همه ملت‌ها‌ست

رأی اولی نهبندان گفت: افتخار دارم که امروز به نظام جمهوری اسلامی رأی داده و با این رأی در تعیین سرنوشت کشور شریک شدم.

‌رأی من به جمهوری اسلامی ایران بود/ انتخابات حق همه ملت‌ها‌ست

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، خبرنگار فارس با حضور در شعب اخذ رأی شهر نهبندان با یک جوان رأی اولی مواجه شد که بسیار حرف‌های جالب و شنیدنی داشت که به شرح زیر است.

 علیرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: دلیل حضورم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ابتدا تکلیف شرعی و بعد نیز به خاطر لبیک به ندای مقام معظم رهبری و تعیین سرنوشت کشورم است.

 معتقدم که انتخابات حق تمامی ملت‌ها است

وی با بیان اینکه امروز خیلی خوشحالم که به عنوان یک رأی اولی همانند سایرین می‌توانم رأی بدهم، تصریح کرد: رأی من و تمامی آرای مردم در حقیقت پشتوانه نظام و سبب سربلندی انقلاب اسلامی می‌شود.

رأی اولی نهبندانی متذکر شد: این انتخابات متعلق به همه مردم ما است و عقیده دارم که انتخابات حق تمامی ملت‌ها است و آنها نیز برای تعیین سرنوشت کشورشان حق دارند انتخابات برگزار کنند.

حسینی ادامه داد: در انتخابات حضور حداکثری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است هر چند که انتخاب اصلح نیز مهم است.

 دشمنان امروز شاهد خنثی شدن توطئه‌های خود علیه ملت ایران باشند

 وی یادآور شد: این ملت از ابتدای انقلاب تاکنون با ولایت و ارزش‌های دینی زندگی کرده و هر جا نیاز به حضور بوده در تمامی صحنه‌ها حضوری پرشور داشته است و در این انتخابات با تحقق حماسه سیاسی نیز این مهم را بار دیگر تکرار خواهد کرد.

رأی اولی نهبندانی اضافه کرد: دشمن با تمامی برنامه‌ها و توطئه‌هایش امروز با حضور حداکثری مردم شریف ایران در انتخابات شاهد خنثی شدن توطئه‌های خود بر علیه نظام و ملت ایران باشد.

 حسینی با اشاره به اینکه حضور حداکثری ملت در پای صندوق‌های رأی در واقع رأی اعتماد به نظام و انقلاب است، اظهار داشت: امروز با حضور پرشور خود در این صحنه بار دیگر با امام راحل، شهیدان و مقام معظم رهبری تجدید پیمان می‌کنیم.

  انتخابات را از منظر دین و غیرت ملی بنگریم

 وی ادامه داد: انتخابات یک آزمون الهی است و خداوند در قرآن کریم آورده که« سرنوشت قومی را عوض نخواهیم کرد مگر آنکه خود آن قوم خواسته باشند» از این رو باید همگی مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور در انتخابات شرکت کنند.

 رأی اولی نهبندانی خاطر نشان کرد: همگی با اتحاد و انسجام در این صحنه حضور داشته باشیم و بیاییم به انتخابات از منظر دین و غیرت ملی نگاه کنیم و با حضور حداکثری خود بار دیگر ایران اسلامی را در سطح جهان سربلند کنیم و سبب اقتدار نظام شویم.

انتهای پیام/69003/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول