اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌ها در همدان:

امروز تخلفی گزارش نشده است

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های استان همدان گفت: امروز تخلفی از محل شعب اخذ رای گزارش نشده است.

امروز تخلفی گزارش نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهدی سنایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا قبل از آغاز انتخابات تا کنون 65 گزارش تخلف ارائه شده است.

وی بیان داشت: از این تعداد تخلفات گزارش شده 50 مورد تخلف مربوط به هفته انتخابات و 15 مورد دیگر نیز مربوط به 24 ساعت گذشته بوده است.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های استان همدان خاطرنشان کرد: در خصوص تبلیغات شوراها تخلفات بسیار جزئی بوده بعضا بصورت یک تذکر یا توسط هیئت‌های نظارت و یا اجرایی حل شده است. امروز از ابتدای صبح تا کنون هیچ تخلفی گزارش نشده گرچه ابهاماتی در شهرستان‌های بهار و ملایر بوده اما تخلفات بسیار جزئی بوده است.

سنایی یادآور شد: استقبال برای ثبت نام شورا‌ها در روستا‌ها کمرنگ بوده است و در 98 درصد روستا‌ها ثبت نام به حد نصاب رسیده اما ثبت نام برای انتخابات شوراهای شهر درخور توجه بوده است. با همکاری مراجع چهارگانه مشکلات در سطح استان کمتر بوده است چرا که هر کدام از مراجع در کار هم دخالت نکرده و وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های استان همدان اضافه کرد: استان همدان یکی از استان‌هایی بوده که کمترین رد صلاحیت‌ها را در کشور داشته است.در این دوره از انتخابات شورا‌های شهر و روستا نسبت به سال‌های گذشته تبلیغات بسیار پرشور و با نشاط برگزار شده است.

انتهای پیام/89007/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول