اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-333

ادای تکلیف سیاسی در چهارمین شهر بزرگ مازندران

فرماندار قائمشهر با تاکید بر ادای تکلیف سیاسی در شهرستان قائمشهر گفت: 5 هزار رای اولی در قائمشهر در انتخابات این دوره شرکت می‌کنند.

ادای تکلیف سیاسی در چهارمین شهر بزرگ مازندران

علی پیرفلک امروز در بازدید از یکی از شعب اخذ رای شهرستان قائمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تمامی اقدامات لازم در حوزه سخت افزار و نرم افزار برای برگزاری انتخابات در قائمشهر انجام شد تا شاهد حضور پرشور و انتخاباتی سالم و امن در این شهرستان باشیم.

وی افزود: شهرستان قائمشهر به عنوان چهارمین شهر بزرگ مازندران است که با 300 هزار نفر جمعیت دارای آراء و مشارکت قابل توجهی در این استان است که در مجموع در این شهرستان 202 شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده که 113 شعبه در حوزه روستایی و 89 شعبه در حوزه شهری است.

فرماندار قائمشهر حضور مردم در پای صندوق‌های رای در این شهرستان را پرشور دانست و گفت: بیش از 5 هزار رای اولی در قائمشهر داریم که در حقیقت به برای اولین بار به تکلیف سیاسی خود عمل می‌کنند و ما نیز شاهد هیجان و شور انتخاباتی خاصی در این نسل هستیم.

پیرفلک در ادامه به دو  ویژگی خاص این دوره انتخابات در قائمشهر اشاره کرد و گفت: در این دوره برای اولین بار تعداد اعضای شورای شهر قائمشهر به 11 نفر رسید و همچنین شهر ارطه هم با توجه به جدید التاسیس بودن برای اولین بار انتخابات شورای شهر را تجربه می‌کند. 

فرماندار قائمشهر افزود: برای اینکه در ساعات پایانی اخذ رای با تراکم جمعیت روبه رو نباشیم، رای‌دهندگان برای حضور در پای صندوق‌های رای از همین ساعات اول اقدام به رای دادن کنند و رای دادن را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم ما با شناخت و آگاهی و دقت کامل، در این انتخابات شرکت کرده و حماسه سیاسی که مد نظر مقام معظم رهبری است را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/86008/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول