اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 - 402

گزارش فارس از حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها + تصاویر‌

استاندار گلستان از مردم خواست که در همان ساعات اولیه روز برای رای‌دادن در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند چرا که زمان تمدید زمان رای‌گیری از سوی ستاد انتخابات کشور مشخص نیست.

گزارش فارس از حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها  + تصاویر‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، استاندار گلستان پیش از ظهر امروز با حضور در حوزه انتخابیه مسجد حضرت امیر(ع) رای خود را به صندوق انداخته و از این حوزه انتخابیه بازدید کرد.

جواد قناعت در حاشیه حضور خود در مسجد حضرت امیر گرگان بر اهمیت حضور مردم در انتخابات تاکید کرد و  گفت: مردم هوشیار ایران و گلستان باید با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر پایبندی خود را آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کنند.

وی تصریح کرد: مطمئن هستیم مردم در این دوره از انتخابات حماسه دیگر می‌آفرینند و چشم جهانیان به خود خیره می‌کنند.

وی از مردم خواست که در همان ساعات اولیه روز برای رای‌دادن در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند چرا که زمان تمدید زمان رای‌گیری از سوی ستاد انتخابات کشور مشخص نیست.

طبق اطلاعات دریافتی از حوزه‌های انتخابی سراسر استان عوامل اجرایی و نظارتی شعب اخذ رای استان از ساعات اولیه صبح پس از دریافت صندوق‌های اخذ و استقرار در مکان تعیین شده از ساعت هشت صبح درب بر روی رای‌دهندگان باز شده و مردم ولایتمدار استان با حضور در این شعب، آرای خود را در صندوق‌های اخذ رای می‌اندازند.

 

همه قانون را رعایت کنند / شاهد حماسه سیاسی بی‎نظیری هستیم

فرمانده انتظامی استان گلستان که به همراه استاندار گلستان برای بازدید از حوزه‎های انتخابیه به مسجد حضرت‎امیر(ع) آمده بود به خبرنگاران استان گفت: نیروی انتظامی با تمام امکانات و تجهیزات و تعداد 8هزار نیروی انسانی امنیت انتخابات 24 خرداد 1392را برعهده دارد و امنیت لازم را برقرار کرده است.

سردار سیدمحمود میرفیضی در ادامه گفت: امروز با حضور بی‎نظیر و با شکوه مردم استان گلستان که از دقایق اولیه شروع فرآیند اخذ رای پای صندوق‎ه حاضر شدند به نوعی شاهد خلق حماسه سیاسی بی‎نظیری هستیم.

وی عنوان کرد: تا به حال هیچگونه مشکل امنیتی گزارش نشده است و فرآیند اخذ رای در امنیت کامل در حال انجام است.

وی در یک جمله خیلی کوتاه خطاب به نامزدها و مردم استان گلستان و سراسر کشور گفت: قانون را به طور کامل رعایت کنید.

 

 

 

1042 شعبه آرای گلستانی‌ها را برای انتخابات ریاست جمهوری جمع آوری می‌کنند

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان از آمادگی یک‎هزار و 492 شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان خبر داد.

علیرضا جمشیدی اظهار داشت: از این تعداد یک‎هزار و 381 شعبه ثابت و 111 شعبه سیار آماده دریافت آرای هم‌استانی‌ها هستند.

وی افزود: ستاد انتخابات استان گلستان آمادگی برگزاری انتخابات تمام ‎الکترونیک شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارد، اما طبق تصمیم وزارت کشور انتخابات شوراها در گلستان نیمه الکترونیکی برگزار می‌شود.

 

1475 شعبه برای دریافت آرای انتخابات شوراها پیش‌بینی شدند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: یک هزار و 475 شعبه اخذ رأی هم آماده دریافت آراء مردم در حوزه‌های انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

جمشیدی تصریح کرد: به دلیل اینکه در انتخابات شوراها تنها روستاهایی که دارای شرایط جمعیتی باشند، رای مردم جمع می‌شود، از این رو هیچ صندوق سیاری برای انتخابات شوراها پیش‌بینی نشده است.

به گفته وی، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 26 شهر و 928 روستای استان گلستان برگزار خواهد شد که تعداد اعضای شورا در این شهرها و روستاها به نسبت جمعیت متفاوت خواهد بود.

35 هزار نیروی اجرایی مسئولیت اجرای انتخابات را در گلستان بر عهده دارند

 

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول