اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

حضور پرشور رأی ‌اولی‌های کوهبنان در پای صندوق‌ها

رأی اولی‌ها در کنار سایر اقشار جامعه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کوهبنان حضوری چشمگیر دارند.

حضور پرشور رأی ‌اولی‌های کوهبنان در پای صندوق‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، رأی اولی‌ها در کنار سایر اقشار جامعه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کوهبنان حضوری چشمگیر دارند.

احمد نیکخواه، رئیس آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان در حاشیه شرکت جمعی از دانش‌آموزان رأی اولی در انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: نگاهی گذرا به تاریخ انقلاب اسلامی بیانگر این واقعیت است که دانش‌آموزان در تمام مسابقات مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و المپیادهای جهانی نقش مؤثری داشته‌اند.

وی افزود: دانش‌آموزان در تمام صحنه‌ها از جمله دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی، پیروزی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، جنگ تحمیلی، شرکت در مراسمات ملی و مذهبی و... پیش‌قدم و در این راستا همگام و همراه با سایر مردم در صحنه حاضر شدند و با تمام وجود در خدمت ولایت و رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند.

نیکخواه تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از ماه‌ها قبل در ماهواره‌ها، خبرگزاری‌ها، مطبوعات و رادیوهای بیگانه و وابسته به خود با شیطنت‌های مختلف تلاش در راستای کم‌رنگ کردن حضور جوانان در انتخابات و حضور حداقلی مردم داشته‌اند اما زهی خیال باطل که دانش‌آموزان رأی اولی کشور با توجه به توصیه‌ها و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در کنار اقشار مختلف جامعه حضوری فعال در انتخابات دارند.

وی بیان داشت: با توجه به برگزاری جشن سیاسی و برنامه‌ریزی رأی‌اولی‌ها به اتفاق جمعی از مسئولان شهرستان به صورت منسجم و دسته جمعی در پای صندوق‌ها حاضر شدند تا ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های حضرت امام و شهیدان همیشه سرافراز بر تبعیت بی‌چون و چرا از فرمایشات مقام معظم رهبری و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان قسم خورده این مرزو بوم با حضور خویش ثابت کنند، مانند گذشته هوشیار و حاضر در صحنه برای دفاع از حریم ولایت و رهبری هستند و تبلیغات دشمنان بر آنان هیچ اثری نمی‌گذارد.

انتهای پیام/80012/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول