اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل رای خود را به صندوق انداخت

حضور آگاهانه مردم مصونیت بزرگ ایجاد می‌کند

استاندار اردبیل گفت: حضور آگاهانه و با بصیرت ملت ایران در انتخابات 24 خرداد مصونیت واقعی را برای نظام اسلامی به وجود می‌آورد.

حضور آگاهانه مردم مصونیت بزرگ ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ‌به هنگام اخذ رای در صندوق 51 محله اجیر‌لوی اردبیل اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده این انقلاب و بدخواهان به نظاره نشسته‌اند تا حضور پر‌ شور مردم را از طرق مختلف رصد کرده و برای نقشه‌های بعدی خود طرح و برنامه بریزند که اگر حضور مردم با شکوه باشد این طرح و نقشه در نطفه خفه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هر رایی که مردم ایران امروز به صندوق‌ها می‌ریزند پشتوانه عظیم مردمی از نظام و حقیقت مردم سالاری دینی است که می‌تواند دشمن را به نقطه تسلیم و شکست وادار کند.

استاندار اردبیل با یادآوری اینکه انتخابات در کشورمان نمودی از دموکراسی حقیقی و پشتوانه مردمی نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: هر زمان این پشتوانه حقیقی و حضور سیل‌آسای مردم به نقطه پایان برسد در آن روز دشمن قادر خواهد بود اهداف شوم خود را تحقق ببخشد وگرنه این انقلاب با اتصال به انقلاب حضرت مهدی (عج) برپا خواهد بود.

نیکزاد با بیان اینکه انتخابات می‌تواند اقتدار مضاعفی را برای کشور به وجود آورد، یادآور شد: یقین داشته باشید که انتخابات 24 خرداد با حضور حداکثری مردم موضع ایران را به قدرت و صلابت واقعی می‌رساند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان از آحاد مردم خواست با حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رای ضمن اعلام وفاداری به نظام اسلامی، بدخواهان نظام را به نقطه یاس و ناامیدی بکشانند.

انتهای پیام/62001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول