اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات کرمان:

خلق حماسه توفیقی الهی است

رئیس هیئت بازرسی انتخابات در کرمان گفت: ملت ایران همیشه توفیقات الهی برای خلق حماسه در عرصه‌های مختلف را داشتند.

خلق حماسه توفیقی الهی است

کریم مهرشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از حضور بی‌نظیر کرمانی‌ها در پای صندوق‌های رأی خبر داد و گفت: گزارش‌های دریافتی حاکی از آن است که مردم همان حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری که در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران است را خلق کردند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات کرمان تصریح کرد: با توجه به آموزش‌هایی که در راستای ارتقای سطح دانش مجریان انتخابات انجام شده است، امکان احتمال تخلف نمی‌رود و اگر خدای نکرده موردی گزارش شود به شدت با او برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه تخلف جایی صورت می‌گیرد که آگاهی کم باشد، عنوان کرد: با فعالیت‌های جراید و رسانه‌ها آگاهی‌های لازم به مردم داده شده است و اگر کسی اصرار به تخلف داشته باشد به مقامات قضایی تحویل داده می‌شود.

مهرشاد خاطر نشان کرد: اگر تا قبل از اعلام نتایج توسط وزارت کشور و شورای نگهبان کاندیدایی خود را پیروز انتخابات معرفی کند، متخلف است و با او برخورد می‌شود.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات کرمان متذکر شد: در انتخابات پیروزی فرد معنایی ندارد و تمام تلاش‌ها برای سربلندی و تقویت نظام است نه فرد و گروه خاصی.

وی اذعان داشت: مردم هر چه زودتر پای صندوق‌های رأی بروند و چون امروز جمعه است، عمل صالح خود را به موقع ثبت کنند تا شادی امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/80028/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول