اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

ایرانیان برای خلق حماسه از هم سبقت می‌گیرند

امام جمعه بوکان گفت: حضور پرشور مردم از ساعات اولیه آغاز انتخابات در پای صندوق‌های رأی، نشان از شوق مردم برای سبقت گرفتن از یکدیگر برای خلق حماسه‌ای بی‌نظیر است.

ایرانیان برای خلق حماسه از هم سبقت می‌گیرند

ماموستا عبدالرحمان‌ خلیفه‌‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: حضور پرشور مردم از ساعات اولیه آغاز انتخابات در پای صندوق‌های رأی، نشان از شوق مردم برای سبقت گرفتن از یکدیگر برای خلق حماسه‌ای بی‌نظیر است.

وی با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات وظیفه انسانی و ملی همه مردم ایران است، خاطرنشان کرد: امروز همه اقوام ایرانی اعم از کرد، لر، ترک و فارس، شیعه و سنی، مسلمان و مسیحی، همه و همه به پای صندوق‌های رأی می‌آیند تا سرنوشت کشورشان را رقم بزنند.

خلیفه‌‌زاده تصریح کرد: هر ایرانی، در هر جای کره خاکی که هست، عزت و سربلندی ایران برایش اهمیت دارد؛ حتما در انتخابات امروز شرکت می‌کند تا آمادگی خود را برای مقابله با مکر دشمنان بر همگان ثابت کند.

وی به توطئه‌های دشمنان نیز اشاره کرد و گفت: بدخواهان ایران چشم دیدن پیشرفت‌های ایران را ندارند، لذا می‌خواهند با گرفتن عزت و غرور ملی از مردمان آن، خودباوری و اعتماد به نفس را از آنان سلب کنند.

خلیفه‌‌زاده افزود: دشمنان می‌خواهند با این توطئه‌چینی‌ها به اهداف شوم خود دست یابند ولی نمی‌دانند ایران محل مناسبی برای چنین سرمایه‌گذاری‌های آنان نیست، چرا که ایرانی همواره ثابت کرده است که همیشه در صحنه است و همواره پشتیبان ولایت فقیه و کشورش بوده و هرگز ذره‌ای از خاک ایران را با هیچ جای دنیا عوض نخواهد کرد.

انتهای پیام/61009/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول