اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلق حماسه تا انتخاب اصلح

معصوم‌بیگی:‌ همگان در ساعات اولیه در پای صندوق‌های رأی حضور یابند

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: امیدواریم همگان در ساعات اولیه در پای صندوق‌های رأی حضور یابند تا در ساعات پایانی شاهد ازدحام جمعیت نباشیم.

معصوم‌بیگی:‌ همگان در ساعات اولیه در پای صندوق‌های رأی حضور یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهدی معصوم‌بیگی صبح امروز در نخستین ساعات أخذ رأی در جمع خبرنگاران با بیان این‌که همه با هم حماسه سیاسی 24 خرداد را رقم می‌زنیم، اظهار داشت: این حضور پرشور مردم نشانگر این است که مردم وحدت و انسجام دارند و در جمهوری اسلامی ایران همه پای کار هستند.

وی با بیان این‌که مردم همواره از میهن اسلامی خود دفاع خواهند کرد، افزود: نظام سلطه نیز با گفتمان غلط خود در اشتباه است و باید این را بداند که مردم نظام را دوست دارند و همواره پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت:‌ انتخابات در ایران همواره حساس بوده و مبتنی بر رأی مردم است.

وی در ادامه با اشاره به موج گسترده دشمنان در عدم اعتماد به نظام تصریح کرد‌: دشمنان ایران اسلامی بدانند مردم با اعتماد به جمهوری اسلامی ایران امروز در انتخابات حضور می‌یابند و به گفته‌های غلط آنان نه بزرگی می‌گویند.

معصوم‌بیگی گفت: امروز مردم با حماسه سیاسی خود به سمت قله‌های عالی حرکت می‌کنند و با هر سلیقه‌ای آرای خود را در صندوق‌های رأی خواهند انداخت.

وی با اشاره به حضور مردم در ساعات اولیه در پای صندوق‌های رأی عنوان کرد:‌ امیدواریم همگان در ساعات اولیه در پای صندوق‌های رأی حضور یابند تا در ساعات پایانی شاهد ازدحام جمعیت نباشیم.

فرمانده انتظامی استان همدان خطاب به مردم گفت:‌ اگر مردم مشکل یا تخلفی در شعبات أخذ رأی مشاهده کردند به مأموران حاضر در شعبه‌ها اطلاع‌رسانی کنند و یا با شماره 110 تماس بگیرند تا نیروی انتظامی نیز به وظیفه خود عمل کند.

انتهای پیام/89003/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول