اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان:

عملیات خلق حماسه سیاسی در سراسر اصفهان آغاز شد

مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان گفت: عملیات خلق حماسه سیاسی در تمام مراکز، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شهر‌ها و روستا‌های موجود در سطح استان آغاز شده است.

عملیات خلق حماسه سیاسی در سراسر اصفهان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی احمدی صبح امروز در مراسم برگزاری یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره از انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: بیش از سه هزار و 77 شعبه اخذ رأی در سطح استان در راستای دریافت آرای مردم برای مردم فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر عملیات خلق حماسه سیاسی در تمام مراکز، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شهر‌ها و روستا‌های موجود در سطح استان آغاز شده است.

مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان تصریح کرد: مردم ولایی و شریف اصفهان آرای خود را در ساعات اولیه در صندوق‌های رأی می‌اندازند و سرنوشت کشور و شهر‌ها و روستا‌ها را تعیین می‌کنند.

وی به حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی اشاره کرد و ادامه داد: مردم باید در ساعات اولیه در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و افراد اصلح را برای شورا‌های اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری انتخاب کنند.

احمدی با بیان اینکه مردم باید با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی خود در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و افرادی که  کارت ملی و یا کد ملی خود را فراموش کرده‌اند با مراجعه به شعب ثبت احوال موجود در سطح استان می‌توانند به صورت فوی کد ملی خود را دریافت کنند، تاکید کرد: در حال حاضر تمام شعب ثبت احوال از آمادگی کامل برای ارائه کد ملی به صورت تلفنی مردم اصفهان برخوردار هستند.

انتهای پیام/63004/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول