اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی در خراسان شمالی

جعفری: شرکت در انتخابات مصداق بارز معروفات است

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان شمالی از شرکت در انتخابات به عنوان مصداق بارز معروفات و خوبی‌ها یاد کرد.

جعفری: شرکت در انتخابات مصداق بارز معروفات است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قاسم جعفری صبح امروز به هنگام انداختن رای در مسجد انقلاب اظهار کرد: باید در کار خیر عجله و سریعتر این تکلیف را با حضور در انتخابات ادا کرد.

وی با بیان اینکه به شهروندان توصیه می‌شود که سریعتر در شعب اخذ رای حضور و رای خود را به صندوق بیندازند، افزود: شرکت در انتخابات کمک به اردوگاه دین مداران، دلسوزان نظام و همه مظلومان است.

جعفری تصریح کرد: به طور حتم تک تک آرایی که امروز به صندوق‌های رای انداخته می شود، اثرش از هر بمبی علیه آمریکا بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان فکر می‌کردند دشمنان با جنگ اقتصادی می‌توانند مردم را به زانو درآورند، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات امروز و خلق حماسه سیاسی پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان نظام خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی همچنین حضور مردم در این انتخابات را باعث دلگرمی منتخب مردم برای خدمتگزاری دانست.

وی اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات همچنین اقتدار و عزت نظام اسلامی را ارتقا داده و در سطح دنیا به عنوان الگویی مطرح خواهد کرد.

انتهای پیام/63002/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول