اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه حضور در سرزمین ولایت-378

580 خبرنگار و عکاس حماسه حضور در خراسان‌رضوی را ثبت می‌کنند

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی گفت: 580 خبرنگار و عکاس رسانه‌های مختلف گروهی امروز با حضور خود حماسه حضور در خراسان‌رضوی را ثبت می‌کنند.

580 خبرنگار و عکاس حماسه حضور در خراسان‌رضوی را ثبت می‌کنند

علیرضا سنجی دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس مستقر در ستاد انتخابات خراسان‌رضوی اظهار داشت: در راستای انعکاس ابعاد مختلف روند برگزاری انتخابات و حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم استان در این عرصه با توجه به جایگاه نظارتی رسانه‌های گروهی به عنوان نمایندگان افکار عمومی و حلقه ارتباطی مردم و مسولان، امکان حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف در ستاد انتخابات و شعب اخذ رأی فراهم شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی افزود: از صبح امروز نیز با استقرار واحدهای سیار پخش زنده صدا و سیما گزارش‌های مستقیم و انعکاس نظرات مسئولان، در راستای اطلاع‌رسانی به مجریان انتخابات و مردم و حسن برگزاری آن تهیه و پخش شده است.

وی نظارت و ارزیابی خبرنگاران از روند برگزاری انتخابات در روز 24 خردادماه را یکی از روش‌های مؤثر در تحقق نظارت مردمی بر عملکرد مجریان انتخابات خواند.

سنجی خاطرنشان کرد: از صبح امروز در کنار کار رسانه ملی در بخش‌های تولیدی و خبری و علاوه بر خبرنگاران روزنامه‌ها و جراید و رسانه‌های مکتوب، صدها خبر و گزارش از سوی خبرگزاری‌های استان تهیه و بر روی سایت این رسانه‌ها قرار گرفته است.

وی ادامه داد: 580 خبرنگار و عکاس رسانه‌های مختلف گروه امروز با حضور خود علاوه به انعکاس حماسه حضور بر عملکرد دست‌اندرکاران انتخابات در خراسان‌رضوی نظارت می‌کنند.

سنجی با بیان اینکه در حال حاضر خبرنگار و عکاس در شهرستان مشهد حماسه حضور مردم را به تصویر می‌کشند، تصریح کرد: تعدادی از این خبرنگاران در ستاد انتخابات استان و تعدادی نیز با حضور در شعب اخذ رأی روند برگزاری انتخابات را پوشش می‌دهند.

وی ضمن قدردانی و تشکر از عملکرد رسانه‌های مختلف استان در اطلاع‌رسانی به موقع به مردم اظهار داشت: اصحاب رسانه با انعکاس حضور پرشور مردم، حماسه‌ای دیگر از حضور مردم در صحنه دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب و عرصه تعیین سرنوشت خویش را به تصویر می‌کشند.

انتهای پیام/70003/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول