اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه حضور در سرزمین ولایت-382

فروزان‌مهر: مردم ولایتمدار ایران امروز قدرت و اقتدار نظام را به جهانیان نشان می‌دهند

استاندار خراسا‌ن‌رضوی گفت: امروز مردم ولایتمدار ایران با حضور حماسی خود قدرت و اقتدار نظام و انقلاب را به جهانیان نشان می‌دهند.

فروزان‌مهر: مردم ولایتمدار ایران امروز قدرت و اقتدار نظام را به جهانیان نشان می‌دهند

محمد حسین فروزان‌مهر در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس مستقر در ستاد انتخابات استانداری خراسان‌رضوی در مشهد با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حضور هرچه بیشتر مردم در انتخابات و خلق یک حماسه سیاسی اظهار کرد: مردم ایران بارها حضور خود را در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند و حضور در حماسه 24 خرداد یک بار دیگر ضربه فلج کننده‌ای به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران وارد می‌کند.

وی افزود: ما باید امروز با حضور پرشور خود در انتخابات یک بار دیگر به دنیا نشان دهیم که پای عهد و پیمان خود با بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بسته‌ایم خواهیم ایستاد و این بیرق به اهتزاز درآمده توسط امام خمینی(ره) را استوار نگاه می‌داریم.

استاندار خراسا‌ن‌رضوی با تاکید بر حضور مردم در انتخابات عنوان کرد: در این دوره از زمان حضور در انتخابات، رای به کارآمدی نظام است و ما امروز با خلق یک حماسه جاوید، به دشمنان قسم خورده این انقلاب می‌فهمانیم توان مقابله با نظام اسلامی و تدابیر فرماندهی کل قوا را ندارند.

انتهای پیام/70003/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول