اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دری نجف آبادی در نخستین ساعات أخذ رأی:

حضور مردم در پای صندوق‌های رأی سرنوشت کشور را رقم می‌زند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی نشان از عزم و اراده عظیم آن‌ها است.

حضور مردم در پای صندوق‌های رأی سرنوشت کشور را رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله دری‌ نجف آبادی صبح امروز و در نخستین دقایق پس از آغاز رأی‌گیری برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراها آرای خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران گفت: رمز موفقیت هر ملتی بیداری، آگاهی و عزم و اراده آن ملت است و امروز مردم ایران با حضور خود در پای صندوق‌های رأی عزم و اراده خود را در عرصه‌های بین‌المللی نیز نشان می‌دهند.

وی افزود: مردم با شرکت در انتخابات علاوه بر اینکه سرنوشت کشور را تعیین و سکان‌دار دولت را انتخاب می‌کنند به دشمنان نیز ثابت می‌کنند که این ملت زنده است و به تصمیم‌گیری کشورهای بیگانه چون آمریکا نیاز ندارد.

امام جمعه اراک با بیان این‌که مردم تاریخ‌ساز ایران با عزم و اراده خود در تحقق این انقلاب مسیرهای پرفراز و نشیبی را طی کرده‌اند و امروز نیز با عزمی ملی از تمام گردنه‌ها عبور خواهند کرد.

دری نجف آبادی افزود: ملت بزرگ ایران با حضور همه جانبه خود در پای صندوق‌های رأی نشان خواهند داد که دست دشمن را از کشور قطع کرده و توطئه‌های دشمنان را خنثی و تبلیغات آن‌ها علیه ایران را رسوا خواهند کرد.

وی افزود: مردم آگاه و بصیر ایران امروز در روز جمعه و روز انتظار فرج مهدی موعود با حضوری پر شکوه در انتخابات بار دیگر با رهبر معظم و امام خمینی (ره) و شهیدان تجدید بیعت می‌کنند.

دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: مردم با خلق حماسه‌ای دیگر در سال حماسه سیاسی و اقتصادی ثابت می‌کنند که پای خون شهدا و آرمان شهدا ایستاده‌اند.

وی با بیان این‌که همه مردم در خلق این حماسه نقش‌آفرین هستند به مردم توصیه کرد در اول وقت در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.

امام جمعه اراک افزود: 240 شعبه و 570 صندوق ثابت و سیار أخذ رأی در شهرستان اراک آماده دریافت آرای مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراها است.

انتهای پیام/87001/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول