اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین ساعات اخذ رأی

امام جمعه شیراز در شاه‌چراغ (ع) رأی داد

بنا به سنت هر ساله در نخستین ساعات اخذ رأی، نماینده ولی فقیه در فارس، استاندار این استان و شهردار شیراز رأی خود را به صندوق انداختند.

امام جمعه شیراز در شاه‌چراغ (ع) رأی داد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی صبح امروز در هنگام انداختن رای خود در صندوق به خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم در همین ساعات نخستین نشان‌دهنده یک اقدام هوشیارانه و فکر شده از سوی آنها است.

وی افزود: مردم اسامی و کد افراد مورد نظر خود برای شورا و فرد اصلح برای ریاست جمهوری را انتخاب کرده و با تصمیم قاطع برای خلق این حماسه به میدان آمده‌اند.

ایمانی تصریح کرد: دشمن تاکنون بارها و بارها از حضور میلیونی مردم شکست خورده و شکست وی برای همگان مشخص شده اما یک ویژگی در دشمن وجود دارد که از شیطان به ارث برده است.

وی بیان کرد: شیطان بارها از انسان‌ها جواب منفی گرفته و تودهنی خورده اما نمی‌تواند از وسوسه‌های خود دست بردارد، دشمنان ملت ایران نیز در این 34 سال صدها بار شکست خوردند و با امید ایجاد خلل در اراده مردم به صحنه می‌آیند.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در هنگام رای دادن جمله‌ای فرمودند به این مضمون که شورای امنیت سازمان ملل این انتخابات را از قبل محکوم کرده و این امر نشان می‌دهد انتخابات داخلی ما برای انتخاب رئیس جمهور و شورا آنقدر دامنه پیدا کرده که آنها اظهار نظر می‌کنند.

وی اضافه کرد: اینکه شورای امنیت پیش از حضور مردم در پای صندوق اظهار نظر می‌کند نشان می‌دهد که این انتخابات در سطح بین‌المللی چقدر اهمیت دارد و از این رو مردم باید با بصیرت به میدان بیایند و به دشمنان تودهنی بزنند.

به گزارش فارس، از نخستین ساعات صبح امروز در شهرستان‌های استان فارس نیز ائمه جمعه و مسئولان این استان پا به پای مردم برای رای دادن حضور یافته‌اند.

انتهای پیام/ 2448/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول