اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی خبر داد

حضور پرشور جامعه کارگری آذربایجان غربی در انتخابات‌ 24 خرداد

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: جامعه کارگری آذربایجان غربی در انتخابات ریاست‌جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی شهر و روستا حضور حداکثری را به منصه ظهور می‌رسانند.

حضور پرشور جامعه کارگری آذربایجان غربی در انتخابات‌ 24 خرداد

اسلام صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به برگزاری انتخابات در 24 خرداد ماه، اظهار داشت: طبقه کارگری در طول سال‌های گذشته همواره ثابت کرده که در کنار نظام، رهبری بوده و به آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پایبند هستند بنابراین در انتخابات‌های فردا نیز با شوری مضاعف شرکت می‌کنند.

وی افزود: کارگران از طبقه محروم و کم‌برخوردار جامعه قلمداد می‌شوند و با مشکلات زیادی از جمله گرانی، عدم وجود امنیت شغلی و .. روبه‌رو هستند ولی هیچ یک از این مسائل و دغدغه‌ها موجب دلسردی آنها از نظام نشده است بلکه مانند نخستین روزهای پیروزی انقلاب نسبت به سرنوشت کشورمان حساس بوده و در انتخابات شرکت می‌کنند.

صادقی ادامه داد: صنف‌ها و قشرهای مختلف اجتماعی از حضور در انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا تحقق یافتن مطالبات خود را دنبال می‌کنند ولی برای طبقه کارگری صرف حضور در انتخابات و رقم خوردن حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری اهمیت دارد.

وی کارگران را یکی از اقشار تاثیرگذار در تحقق برنامه‌های کشور و در عین حال از اقشار گمنام جامعه دانست و افزود: موتور محرکه اقتصاد هر کشور به دست کارگران می‌چرخد و این قشر در رونق و شکوفایی اقتصادی تأثیرگذار هستند ولی به ندرت مشکلات خاص آنها مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی وسیع در مورد مواضع و برنامه‌های کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها انجام گرفته است، اظهار داشت: به نوبه خود در راستای ارتقای سطح آگاهی و بصیرت‌افزایی جامعه کارگری و خانواده آنها گام برداشته‌ایم تا آرای خود را به کسانی اختصاص دهند که دلسوز و متعهد هستند.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی توجه ویژه رئیس جمهور منتخب و اعضای جدید شورای اسلامی شهر و روستا به این طبقه از جامعه را خواستار شد و برای رفع حداقل بخشی از مشکلات و چالش‌های فراروی کارگران در طول چهار سال آینده اظهار امیدواری کرد.

انتهای پیام/61002/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول