اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اعیاد شعبانیه صورت گرفت

دیدار فرماندار قرچک با فرمانده‌هان سپاه 15 خرداد قرچک

فرماندار شهرستان قرچک همزمان با اعیاد شعبانیه با فرمانده‌هان و پرسنل سپاه 15 خرداد این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار فرماندار قرچک با فرمانده‌هان سپاه 15 خرداد قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی همزمان با اعیاد شعبانیه با حضور در سپاه پاسداران ناحیه 15 خرداد شهرستان قرچک از تلاش‌های نیروهای جان برکف سپاه و بسیج قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان قرچک در این دیدار که عبدالعلی قاسم‌پور، شهردار قرچک نیز حضور داشت، با تبیین دیدگاه حضرت امام در ارتباط با صدور فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تشکیل بسیج مستضعفین، از این فرمان تاریخی امام راحل به‌عنوان یادگاری ارزشمند یاد کرد و گفت: حضرت امام (ره) با آن عمق دید و نظری که داشتند، وقایع امروز را در فرمایشات خویش و وصیت‌نامه‌شان به صورت موشکافانه پیش‌بینی کرده بودند.

رضا ریاحی با تقدیر از تلا‌ش‌های سپاه ناحیه 15 خرداد این شهرستان در ایام برگزاری سالگرد ارتحال امام(ره) و پذیرایی از زایران آن حضرت گفت: الحق و الانصاف که نیروهای بسیج در تمام صحنه‌های انقلاب گوش به فرمان رهبری و در کنار مردم بوده و از جان و دل برای هموطنان خود قدم برمی‌دارند.

فرماندار شهرستان قرچک و شهردار این شهر همچنین با حضور در اداره پلیس امنیت این شهرستان از تلاش‌های نیروهای زحمتکش این اداره نیز تجلیل کردند. 

انتهای پیام/2462/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول