اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان:

50 هزار کنگانی در مراسم 14 و 15 خرداد شرکت کردند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از مشارکت 50 هزار کنگانی در ویژه برنامه‌های فرهنگی ارتحال امام خمینی (ره) در این شهرستان خبر داد.

50 هزار کنگانی در مراسم 14 و 15 خرداد شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی شامگاه چهارشنبه در نشست با فعالان مذهبی کنگان اظهار داشت: در مناسبت‌های خردادماه شاهد فعالیت ارزشمند اداره تبلیغات اسلامی و هیئت‌های مذهبی بودیم و بویژه در 14 و 15 خرداد شاهد حضور خوب و ارزشمند مردم بودیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از مشارکت 50 هزار کنگانی در ویژه برنامه‌های فرهنگی ارتحال امام خمینی (ره) در این شهرستان خبر داد.

اهرمی خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) تفکر مقاومت و ظهور جنبش‌های اسلامی در جهان را گسترش و بشریت را از ظلم و ستم دیکتاتوری‌ها نجات داد؛ امام (ره) احیاگر اسلام ناب و زنده کننده انسانیت و آزادگی و ناجی بشریت و نجات دهنده ایران از سلطه استکبار بود.

وی ترویج آرمان‌های امام خمینی (ره) را در جامعه ضروری دانست و افزود: شناساندن و ترویج تفکرات و اندیشه‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به نسل جوان حائز اهمیت است.

اهرمی بیان کرد: عمل بر اساس تکلیف دینی و آموزه‌های دینی رمز موفقیت تمام ملت‌هاست که یکی از پیام‌های مهم امام (ره) به بشریت و جهانیان بود که توانست پیام اسلام را در سراسر جهان صادر کند.

وی گفت: با تلاش صورت گرفته و با همکاری دفاتر ائمه جمعه شهرهای کنگان و سیراف، هیئت‌های مذهبی، بانیان مساجد و حسینیه‌ها، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، انجمن‌های اسلامی، تبلیغات گسترده شهری از طریق نصب بنر و تراکت، رایزنی با شرکت‌های صنعتی فعال مستقر در منطقه، پایگاه‌های مقاومت بسیج، دانشگاه‌ها و مؤسسات عالی، 50 هزار کنگانی در ویژه برنامه‌های فرهنگی ارتحال امام (ره) مشارکت کردند.

اهرمی با بیان اینکه 50 مبلغ و مبلغه در کنگان فعالیت کردند، ابراز داشت: در ایام 14 و 15 خرداد تعداد 50 مبلغ و مبلغه در شهرها و روستاهای کنگان فعالیت داشتند.

وی اظهار داشت: در دنیای امروز که فرهنگ‌ها، تمدن‌ها، ادیان و تمام ارکان هویت‌ساز ملل، هدف آماج جهانی شدن قرار گرفته ‌است، برای حفظ این عناصر و در پی آن صیانت از هویت ملی، باید از طریق تبلیغ کوشید تا هویت فردی و ملی در امان بماند.

این مسئول خاطر نشان کرد: در این میان تبلیغ در حوزه دین که یک رکن اساسی در فرآیند هویت‌سازی یک ملت و جامعه ‌است با کمک و اهتمام جدی مبلغین و مبلغات و همکاری و ارتباط تنگاتنگ متولیان حوزه فرهنگ در سطح جامعه محقق می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان در پایان متذکر شد: مهم‌ترین ویژگی‌های نهضت بزرگ احیاگری امام خمینی (ره) تشخیص موانع و تحریفات عارض بر دین و جامعه دینی و ارائه راهکارهای جدی و اهتمام در اجرای آنها بود که این خود یکی از رسالت‌های ما روحانیون است که باید توجه لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول