اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی:

15 خرداد حاصل بعثت رسول اکرم (ص) است

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: 15 خرداد حاصل بعثت رسول اکرم(ص) است.

15 خرداد حاصل بعثت رسول اکرم (ص) است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اسدالله بادامچیان که پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ورامین سخن می‌گفت، اظهار داشت: خداوند با بعثت رسول اکرم (ص) بر مومنین و مومنات منت گذارد، این بعثت از درون فرد، خانواده، جمع، گروه و طایفه آغاز و به تمام جهان بسط داده شد، این تحول بلافاصله از خود رسول اکرم (ص) آغاز و به تدریج انسان‌های حماسی و جامعه‌ای حماسی ساخت.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: این انسان‌های حماسی بودند که واقعه عاشورا را رقم زدند، این انسان‌های حماسی بودند که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، همه این‌ها مرهون بعثت است، امام (ره) که شاگرد مکتب حماسی بعثت بود در سال 42 در برابر ظلم و ستم استکبار و نوکران آن ایستاد و حرکت عظیمی ایجاد کرد، دل‌های مردم به طرف امام جذب شد و آن حماسه 15 خرداد 42 شکل گرفت.

بادامچیان گفت: این‌ها حاصل بعثت رسول اکرم (ص) است، 15 خرداد حاصل بعثت رسول اکرم(ص) است و در ورامین مردم شجاع به پا خاستند و جریان عظیمی به راه انداختند که الان شما دوست دارید استانی که از این منطقه شکل می‌گیرد به نام 15 خرداد باشد.

وی با اشاره به توطئه‌های استکبار برای مبارزه با این حماسه برگرفته از بعثت عنوان کرد: در کشور ما بحث مشکلات اقتصادی را مطرح می‌کنند، بدانید این مشکلات به دلیل فاصله گرفتن از فرهنگ بعثت است، گناه در جامعه ما زیاد شده است، هرجا ما صادقانه و خیرخواهانه عمل کردیم، دشمن شکست خورده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات گفت: باید در انتخاب افراد حجت شرعی داشته باشید و حجت شرعی معیارهای رهبری است، به بایدهای رهبری رای دهید، افرادی می‌خواهند از بیت‌المال سوء استفاده کنند، دیگران را تخریب و سیاه نمایی کنند، به این افراد رأی ندهید.

وی در آستانه 26 خرداد سالروز شهادت شهدای مؤتلفه با گرامیداشت یاد شهدای مؤتلفه شهید امانی، بخارایی، نیک‌نژاد، هرندی، عراقی و اندرزگو بیان داشت: اقدام این شهدا از روی احساسات نبود؛ بلکه براساس اعتقادات بعثتی آنها بود. 

انتهای پیام/2462/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول