اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برپایی نمایشگاه با سه رویکرد

قیام 15 خرداد ارتحال امام(ره) و دستاوردهای نظام

مشاور عالی فرماندار شهرستان ری گفت: نمایشگاه حماسه ری از خرداد 42 تا حرداد 92 با سه رویکرد قیام 15خرداد، ارتحال امام(ره) و دستاوردهای نظام برپا شد.

قیام 15 خرداد ارتحال امام(ره) و دستاوردهای نظام

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ری، علی اکبر خان‌محمدی، مشاور عالی فرماندار ضمن تشریح جزئیات و نحوه برگزاری و برپایی نمایشگاه اظهار داشت: بنا به پیشنهاد فرماندار شهرستان ری به‌منظور گرامیداشت پنجاهمین سالگرد قیام پانزده خرداد و بیست و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران نمایشگاهی در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد.

وی مهمترین رویکرد اجرایی این نمایشگاه را دستیابی به اهدافی چون انعکاس حرکت و مجاهدت مردم انقلابی و متدین شهرستان ری از 15 خرداد 1342 تا 22 بهمن 1357 و همچنین حضور مردم مومن ری در روزهای انقلاب و در پایان ارائه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول 34 سال گذشته به شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد:  همه دستگاه‌ها و ادارات با ارائه دستاوردهای 34 ساله نظام در دستگاه‌های اجرایی در برپایی نمایشگاه همکاری دارند.

خان‌محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: اهالی ری همواره نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشته‌اند اما به دلیل اتصال این شهر به کلان شهر تهران کمتر آمار و اخبار رشادت‌های اهالی این شهر بازگو شده است بنابراین فرارسیدن این ایام فرصت مغتنمی را فراهم کرده است تا نیم قرن تلاش صادقانه و شجاعانه مردمان همیشه در صحنه ری را ارج نهیم.

مشاور عالی فرماندار شهرستان ری در پایان گفت: بنا به پیش‌بینی‌های انجام شده بیش از یک میلیون نفر در این ایام در ری تردد دارند که تعداد بی‌شماری از این عزیزان از نمایشگاه بازدید خواهند داشت.

انتهای پیام/2462/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول