اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان قدس:

دشمنان برای قبل و بعد از انتخابات نقشه کشیده‌اند

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان قدس گفت: دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی برای قبل و بعد از انتخابات نقشه‌های شومی دارند.

دشمنان برای قبل و بعد از انتخابات نقشه کشیده‌اند

حجت‌الاسلام رضا ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: پس از انتخابات پرشور و گسترده ملت ایران در سال 88، عده‌ای که خود را شکست خورده می‌دیدند با همراهی دشمنان خارجی فتنه بزرگی را در کشورمان ایجاد کردند.

وی تصریح کرد: همه ما روزهای تلخ پس از انتخابات دوره دهم را به یاد داریم و شاهد بودیم که چه فتنه‌هایی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب به راه انداختند.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان قدس افزود: همان زمان رهبری معظم انقلاب اسلامی با درایت و بصیرت بالا، نقشه‌های دشمنان را تشریح فرموده و تاکید کردند که هدف آنها انتخابات و نتیجه آن نیست و دشمنان به دنبال ضربه زدن به اصل نظام و براندازی هستند.

ملکی با یادآوری حماسه نهم دی ماه سال 88 گفت: وقتی فتنه به اوج خود رسید، با یک کلام رهبری معظم انقلاب اسلامی ملت ایران که تا آن زمان دندان بر جگر شاهد توطئه‌ها بودند به خیابان‌ها آمده و ظرف چند ساعت در نهم دی بساط فتنه در برانداختند.

وی تاکید کرد: امروز نیز دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی به دنبال فتنه جدید هستند و برای قبل و بعد از انتخابات نقشه‌های شومی در سر دارند که اگر آگاه نباشیم و غفلت کنیم، به طور قطع آسیب خواهیم دید.

* دشمنان قسم خورده انقلاب نمی‌خواهند انتخابات باشکوه برگزار شود

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان قدس افزود: برای پیش از انتخابات آنها توطئه مایوس و ناامید کردن ملت ایران را اجرا کردند، چرا که دشمنان قسم خورده انقلاب نمی‌خواهند انتخابات آتی با شکوه و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای برگزار شود.

ملکی ادامه داد: به همین دلیل در هفته‌ها و ماه‌های اخیر شاهد بودیم که با استفاده از رسانه‌های ضد انقلاب به طور مداوم اصل انتخابات را زیر سوال برده و می‌گویند حضور و رای مردم در نتیجه انتخابات تاثیری ندارد.

وی با تاکید بر اینکه دروغ‌پردازی‌های دشمنان خللی در عزم و اراده ملت ایران ایجاد نخواهد کرد، گفت: ما باید با حضور گسترده در انتخابات نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده و به آنها ثابت کنیم که هیچ زمانی از پیگیری راه ولایت و تلاش برای تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب ناامید و مایوس نخواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان قدس اظهار داشت: مردم باید با حضور در انتخابات و آرای بالا نامزد اصلح را انتخاب کنند و مطمئن باشند که انتخاب رئیس جمهوری با آرای میلیونی در رفع مشکلات فعلی و خنثی‌سازی توطئه دشمنان تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

ملکی در پایان با تاکید بر اینکه مردم شهرستان قدس همواره حامی انقلاب و پشتیبان ولایت بوده‌اند، گفت: به فضل الهی روز جمعه با مردم این شهرستان با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای پاسخ مناسبی به توطئه‌های دشمنان خود خواهند داد.

انتهای پیام/2302/ک40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول