اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

شور بالای انتخابات در قلعه‌گنج / مردم مشتاق خلق حماسه 24 خرداد

شور انتخاباتی در قلعه‌گنج بسیار بالا و علاقه مردم برای برگزاری و شرکت در انتخابات بسیار چشمگیر است.

شور بالای انتخابات در قلعه‌گنج / مردم مشتاق خلق حماسه 24 خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، مردم این شهرستان که در سال‌های اخیر با حضور حداکثری و مشارکت بالای 90 درصدی خود همیشه بر سکوی افتخار استان و کشور ایستادند، این روزها نیز آماده شده‌اند تا با خلق بزرگترین حماسه به دشمنان و استکبار نشان دهند، هر چند بر سر راه این انقلاب و مردم مشکلات و تحریم قرار داده شود، اما عزت، آزادی و اسلامیت خود را فدا نمی‌کنیم.

انتخابات به عنوان یک منشأ جمهوریت بر مبنای دین و شرع اسلام همیشه در بین مردم ایران به یک نقطه حساس برای بدخواهان و دشمنان تبدیل شده است و با وجود شکست‌های متوالی همچنان بر دشمنی بی‌پایه خود اصرار دارند.

اما این بار نیز نشان می‌دهیم، اگر ملت ایران همراهی خود را با این نظام و حکومت اسلامی با این اقتدار نشان می‌دهند، نیاز به ارتباط با استکبار و قدرت‌های شرق و غرب ندارند و می‌توانند صبورانه از پیچ و خم‌های مشکلات عبور کنند. 

شور انتخاباتی در قلعه‌گنج بسیار بالا است

علی محمودی‌زاده، کارشناس علوم اجتماعی با اشاره به شور و حال باشکوه مردم و کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در قلعه‌گنج اظهار داشت: شور انتخاباتی در قلعه‌گنج بسیار بالا و علاقه مردم برای برگزاری و شرکت در انتخابات بسیار چشمگیر است.

وی به خبرنگار فارس گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با توجه به وجود طایفه‌های بزرگ در این منطقه رنگ و بوی خاصی به خود گرفته و حضور نمایندگانی از همه طوایف به شور انتخاباتی کمک شایانی کرده و هر طایفه‌ای سعی دارد، کاندیدای مورد نظر خود را وارد عرصه مدیریت شهری و روستایی بکنند.

حسن فلاحی، استاد دانشگاه نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس بیان داشت: جو انتخابات در شهرستان آرام، اما شور انتخابات بسیار بالا است و با توجه به همزمانی دو انتخابات مهم مردم مشتاق برای حضور و تعیین سرنوشت کشور و شهر یا روستای خود هستند.

وی عنوان کرد: انتخابات یک امر مؤثر و حقی است که همه ما به دنبال کسب آن هستیم، علاوه بر تکلیف شرعی خلق حماسه سال 92 اوج اقتدار ایران در صحنه‌های سیاسی در جهان متلاطم امروزی است.

علی زمان‌زاده، یک رأی اولی در میان همهمه انتخاباتی کاندیدهای شهر قلعه‌گنج در حالی که بروشور‌های تبلیغاتی را مطالعه می‌کرد، گفت: نخستین انتخاباتی است که شرکت می‌کنم و می‌دانم این یک رأی نیز در سرنوشت کشور تأثیر دارد و می‌آیم تا ثابت کنم، نوجوانان این مملکت نیز برای حفظ آرمان‌های انقلاب حاضر نیستند از ولایت و عزت خود دست بکشند. 

مردم‌سالاری دینی با شرکت در انتخابات حاصل می‌شود

ایوب فلاحی، فرماندار قلعه‌گنج اذعان داشت: انتخابات در کشور ما یک حرکت نمایشی نیست و پایه نظام ما همین انتخابات و حضور ملت ایران در صحنه‌های پرشور انتخاباتی است.

وی افزود: بنا به فرمایشات رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی ملت ایران انتخابات را یک سرمایه‌گذاری عظیم می‌دانند و تاکنون نیز از این سرمایه استفاده بهینه کرده و نظام اسلامی ما نیز بیمه شده است.

وی گفت: مردم‌سالاری دینی با حرف و ادعا حاصل نمی‌شود و با شرکت مردم و حضور و اراده آنها و ارتباط دولت و مردم است که البته نیاز به بصیرت و آگاهی دارد.

فلاحی عنوان کرد: مردم این شهرستان گنج‌های پنهان و آشکار این انقلاب و نظام بودند و هستند و در تمام صحنه‌های حماسی به صورت خودجوش حضوری پررنگ داشته‌اند و با ثبت رکورد 98 درصدی در انتخابات گذشته نهایت ارادت خود را به این نظام و ولایت اعلام کردند.

وی ابراز کرد: در این دوره نیز 81 شعبه اخذ رأی با 243 صندوق برای 801 نفر کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری انتخابات سالم را نوید می‌دهد و امیدواریم تا همچنان رکورددار حضور در کشور باقی بمانیم.

به گزارش فارس، آخرین نظرسنجی‌های عمومی از مردم شهر قلعه‌گنج نشان از درصد بالای آرای اصولگرایان دارد که این روند نفوذ اصلاح‌طلبان را کمرنگ کرده است.

.............................

گزارش از علی اکبرزاده

.............................

انتهای پیام/80004/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول