اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‏دهد

حضور در انتخابات؛ تثبیت نظام، تأیید نهضت‏های آزادی‏خواهانه

حضور در انتخابات پیش‏رو در حقیقت نوعی تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین تأیید نهضت‏های آزادی‏خواهانه مردم جهان است.

حضور در انتخابات؛ تثبیت نظام، تأیید نهضت‏های آزادی‏خواهانه

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، بدون شک رسالت امروز ما دفاع از اسلام و خون شهداست و حضور در انتخابات، یعنی دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی که با تلاش امام، شهدا، ایثارگران و مجاهدان به دست ما رسیده است.

امروز در کشوری زندگی می‌کنیم که شهدا بدان ماهیت و امنیت بخشیده‌اند و امسال که سال حماسه سیاسی و اقتصادی است، باید با الهام گرفتن از شهدا، حماسه‌ای دیگر را در کالبد انقلاب اسلامی خلق کنیم.

در برهه کنونی همه با هم باید کاری کنیم؛ کاری حماسی و ماندگار و ارزشی. باید بدانیم که هدف جلب توجه مردم به سمت و سوی ارزش‌ها و برطرف کردن مشکلات مردم است.

امسال سرنوشت ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری تعیین می‌شود و باید سرنوشت کشور را برای چهار سال دیگر رقم بزنیم و برای کشور خود برنامه‌ریزی داشته باشیم.

حضور در پای صندوق‌های رأی چشم طمع دشمنان را که منتظر لغزش ملت ما هستند، کور خواهد کرد و به آنها نشان خواهد داد که ملت ما برای مقابله با دشمنان همیشه آماده خلق حماسه است.

اگر همه با هم و با اتحاد و یکدلی در انتخابات حضور یابیم، دشمن مایوس و ناراحت می‏شود و در حقیقت حضور ما در انتخابات، تثبیت و تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز هست و باید همه به وظیفه و تکلیف خود عمل و از حیثیت نظام دفاع کنند.

 

 

تعیین سرنوشت کشور؛ امری که همگی در آن مسئولیم

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان میامی گفت: فرد فرد جامعه در تعیین سرنوشت کشور مسئولند؛ بنابراین باید در انتخاب فردی اصلح از میان کاندیداهای ریاست جمهوری دقت کنیم.

نسرین تاجیان اظهار داشت: خداوند در قرآن تاکید کرده است که هر قومی خودش سرنوشتش را تعیین می‌کند.

وی افزود: در آیات قرآنی تاکید شده که خداوند سرنوشت قومی را تغییر نمی‌دهد، مگر اینکه به دست خودشان تغییر کند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان میامی بیان داشت: در انتخابات پیش رو هم هر فردی مسئول سرنوشت خودش است و پیامدهای انتخاب نادرست یا شرکت نکردن در انتخابات گریبان خودش را خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در بحث آگاه‌سازی مردم برای انتخابات و بصیرت‌افزایی بیشترین نقش را بانوان می‌توانند داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان میامی عنوان داشت: آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی می‌تواند مردم را نسبت به انتخاب اصلح و حضور پررنگ تشویق و ترغیب کند.

 

 

نظام جمهوری اسلامی؛ تلفیق دو اندیشه مادی و الهی

مسئول سیاسی سپاه شهرستان گرمسار نیز گفت: نظام جمهوری اسلامی در حقیقت تلفیق دو اندیشه مادی و الهی است.

سیدمحمدحسن موسویان افزود: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی دارای اهمیت است و در جامعه جهانی جمهوریت یعنی، حاکمیت مردم و گذر از دیکتاتوری و نشان‌دهنده مقبولیت مردم و وجود شاخص‌های اجتماعی در کشور است و این الگوی متمدن از دیدگاه غرب است.

وی افزود: حضور در انتخابات نشانه بیعت کردن با نظام و حاکم الهی است و مقبولیت مردم را از نظام اسلامی نشان می‌دهد.

موسویان ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی موجب برهم خوردن معادلات دنیای غرب گشته و نشان‌دهنده مردم‌سالاری دینی است.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان گرمسار تصریح کرد: غرب در صدد نفی و از بین بردن مردم‌سالاری دینی است و ایران پرچم‌دار معنویت مدیریتی مردم در دنیاست.

موسویان اظهار داشت: در تمام تاریخ خلق حماسه از نظر لغوی و عملی به عهده کسانی بوده که به دیدگاه‌های مادی بی‌توجه و تنها با عشق و ایمان دست به عملی بزرگ زدند.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان گرمسار گفت: امروز حماسه سیاسی جز با روحیه بسیجی و با محوریت سپاه و بسیج خلق نمی‌شود.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات نشان می‌دهد مردم می‌توانند بر اساس فطرت الهی، عدل و قوانین جامعه را به مرحله اجرا در آورند.

 

 

رهبری انقلاب؛ راهگشای ملت و نظام به سمت عزت و پیشرفت

یک کارشناس مسائل سیاسی نیز گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی راه‌گشای ملت و نظام به سمت عزت و پیشرفت است و باید پشت سر ولایت حرکت کنیم.

ولی‌الله غلامی با اشاره به نامگذاری سال 92 به حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: مهم‏ترین حماسه سیاسی در خرداد به فضل الهی با حضور ملت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا رخ خواهد داد.

وی افزود: امسال انتخابات از آن رو مهم است که همه نگاه‌های سرویس‌های رسانه‌ای دشمن به انتخابات ریاست جمهوری دوخته شده است و از چند ماه قبل آنها آغاز کرده‌اند تا حضور مردم را کمرنگ کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: آنها انتخابات آزاد را بیان کردند و گفتند باید انتخابات آزاد برگزار شود و باید به آنها گفت مگر این انقلاب نخستین بار است که انتخابات برگزار می‌کند و آیا 34 انتخابات گذشته در فشار  بوده که اکنون آزاد برگزار شود.

غلامی با بیان اینکه آنهایی که اکنون در بیرون مرزها شایعه‏پراکنی می‌کنند روزی خود در این کشور مسئول بوده‌اند و با رای‌گیری به مسئولیت رسیده بودند، افزود: باید بگوییم در آن زمان هم انتخابات آزاد نبوده که آنان به مسئولیت رسیده‌اند.

وی افزود: این‏ها خودشان را زیر سوال می‌برند و تقلب را پیش می کشند اما ملت ایران بسیار هوشیارتر و با بصیرت تر از آنها هستند و نقشه های آنان را خنثی می کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه انتخابات امسال چندقطبی است، اظهار داشت: سال 88 انتخابات مشخص بود و نظرسنجی‌ها فرد برنده را مشخص کرده بود، اما امسال انتخابات چندقطبی است و نظرسنجی‌ها چیز دقیقی را نشان نمی‌دهد.

غلامی تصریح کرد: بنابر این باید به رهبر فرزانه انقلاب که راهگشای مشکلات انقلاب است توجه کنیم و با هدایت ایشان در انتخابات پیش رو نیز مانند گذشته موفق و خالق حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی باشیم.

وی تاکید کرد: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب هر فردی که با انتخاب مردم رئیس جمهور شود برنده نیست؛ بلکه برنده اصلی انتخابات، مردم هستند که با حضور خود توطئه دشمنان را خنثی و باعث اقتدار و عزت میهن خود می‌شوند.

 

 

سخنان رهبری؛ ملاک و معیار انتخاب فرد اصلح

یک کارشناس دیگر مسائل سیاسی هم گفت: سخنان رهبر فرزانه انقلاب ملاک و معیار شاخص انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش‏رواست.

حجت‏الله بابامحمدی اظهار داشت: باید در انتخابات هوشیار و آگاه حضور پیدا کنیم و هر قدر حضور مردم در پای صندوق های رأی بیشتر باشد مشت محکمی بردهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی مخصوصاً آمریکای جنایتکار است.

وی افزود: باید در انتخابات علاوه بر حضور پرشور و حداکثری انتخاب درست و اصلح کنند و معیار و شاخص انتخاب اصلح را نیز رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی های خود بیان کرده‏اند و ما باید با نصب‏العین قرار دادن آنها اصلح را انتخاب کنیم.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: تابع قانون اساسی و ولایت فقیه بودن، ساده‏زیست بودن و دارای برنامه کاربردی برای حل مشکلات مردم و شجاع و مقاوم در برابر استکبار جهانی از مهم‏ترین ویژگی‏های رئیس جمهور آینده است.

بابامحمدی تاکید کرد: امیدواریم به فضل الهی مشارکت حداکثری را در خردادماه با انتخاب اصلح شاهد باشیم و دشمنان را در تلاش های پوچ و بیهوده خود ناامید و مأیوس کنیم.

 

 

شکست‌ناپذیری؛ در گرو ولایت‏پذیری

یک کارشناس مسائل سیاسی در شاهرود نیز گفت: اگر با ولایت و در خط ایشان حرکت کنیم، شکست‌ناپذیر خواهیم ماند و این چیزی است که دشمنان ما هرگز نمی‌خواهند.

علی حیدرایی با اشاره به سال حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم با پیروی از ولایت فقیه و گوش سپردن به بیانات راهگشای ایشان با حضور پرشور پای صندوق‌های رای، فردی اصلح را انتخاب کنیم.

وی افزود: با حضوری پرشور در انتخابات بار دیگر عزت و اقتدار ایران و ایرانی را به رخ جهانیان بکشیم و دست دشمنان را از دخالت در کشورمان کوتاه کنیم.

این کارشناس مسائل سیاسی در شاهرود با تبیین اهداف دشمنان در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: دشمن در تلاش است تا حضور گسترده مردم در انتخابات را کمرنگ کند و از این طریق در سطح بین‌المللی این‏گونه جلوه دهد که انقلاب اسلامی دیگر قدرت لازم را ندارد.

حیدرایی تصریح کرد: آنها فهمیده‌اند که ایران قدرت زیادی در منطقه پیدا کرده است و می‌خواهند به هر نحوه ممکن این قدرت را مهار و بعد از میان بردارند و به همین دلیل کشورهای منطقه را دچار چالش و هرج و مرج کرده اند.

وی با بیان اینکه باید همه آحاد مردم هوشیار و آگاه باشند، افزود: دشمن تلاش می‌کند تا با وارونه جلوه دادن واقعیت کشور مردم را از صحنه انقلاب دور و پشت نظام را خالی کند، غافل از اینکه مردم ما در زمان لازم در صحنه حضور دارند و مشکلات آنها خللی در حفظ نظام در مردم ایجاد نمی‌کند.

این کارشناس مسائل سیاسی در شاهرود بیان داشت: باید با توجه به شاخص‌ها و معیارهای ولایت حرکت کنیم و بدانیم که اگر با ولایت باشیم شکست‌ناپذیر خواهیم بود و دشمنان این را هرگز نمی‌خواهند.

انتهای پیام/2249/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول