اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت

دعوت ائمه جمعه قم از مردم برای شرکت در انتخابات

ائمه جمعه قم با صدور بیانه‌ای ضمن دعوت مردم برای شرکت در انتخابات 24 خرداد 1392 برای انتخاب رئیس جمهور و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، این اقدام را فریضه‌ای سیاسی و دینی دانستند.

دعوت ائمه جمعه قم از مردم برای شرکت در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این بیانیه که به امضای حضرات آیات ابراهیم امینی، رضا استادی، سید هاشم حسینی بوشهری و سید محمد سعیدی رسیده آمده است: امت شریف و بزرگوار ایران اسلامی، مردم غیرتمند استان قم، به فضل و رحمت الهی بار دیگر برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی با دستان پرتوان شما ورق خواهد خورد و حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) را رقم خواهید زد.

در ادامه این بیانیه آمده است: شرکت شما در انتخابات 24 خرداد 1392 برای انتخاب رئیس جمهور و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا فریضه‌ای سیاسی و دینی است. آنچه مهم است، حضور همه مردم در عرصه انتخابات است که یکی از پایه‌های اقتدار ملی شمرده می‌شود. انتخابات برای شما مردم عزیز یکی از صحنه‌های آزمایش الهی است که دو فریضه حضور در انتخابات و انتخاب اصلح را باید همزمان به سرانجام برسانید، زیرا که این تکلیف شرعی و عقلی است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: ملت ما با این حضور و حماسه‌سازی می‌توانند موجبات خشنودی امام عصر(عج) و امام راحل و مقام معظم رهبری را فراهم آورند و دشمنان انقلاب اسلامی را نا امید سازند. قطعاً‌ شما مردم عزیز با شرکت در انتخابات که به فرموده مقام معظم رهبری «مظهر اراده ملی و نماد مردم سالاری اسلامی» است، ‌بار دیگر حماسه سیاسی دیگری را خواهید آفرید.

انتهای پیام/2258/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول