اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس ارشد انتخابات استانداری کردستان:

مشارکت حداکثری مردم رکن اساسی انتخابات است

کارشناس ارشد انتخابات استانداری کردستان با تاکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات 24 خردادماه جاری گفت: مشارکت حداکثری مردم اساسی‌ترین رکن برگزاری انتخابات است.

مشارکت حداکثری مردم رکن اساسی انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بیژن زندیه امروز در نخستین جلسه آموزش جامع اعضای ثبت نام و اخذ رأی و نمایندگان فرماندار سنندج اظهار کرد: اجرای قانون و ضوابط قانونی و تاکید بر امانتداری و رعایت اصل بی‌طرفی ملاک و معیار اصلی در روند برگزاری انتخابات سالم و باشکوه است.

وی از اعضای هیئت اجرایی به عنوان امین و معتمدین مردم در صحنه انتخابات نام برد و اضافه کرد: آنچه استراتژیک وزارت کشور به عنوان انتخابات لحاظ می‌شود حضور و مشارکت گسترده مردم است که این مهم با اعتمادسازی اعضای شعبات اخذ رای محقق خواهد شد.

کارشناس ارشد انتخابات استانداری کردستان به اصل دوم انتخابات و قانونگذاری اشاره کرد و افزود: تمام جزئیات و کلیات انتخابات مبتنی بر قانون است و باید بر اساس قانون حرکت کنیم.

زندیه امانتداری را سومین اصل مهم و اساسی در انتخابات سالم و باشکوه عنوان کرد و گفت: عده زیادی چه به عنوان نامزدهای ریاست جمهوری و چه به عنوان شوراهای اسلامی شهر و روستا پا به عرصه خدمتگزاری گذاشتند و مردم هم می‌خواهند از بین این نامزدها تعدادی را انتخاب کنند و باید سعی شود اصل امانتداری مردم رعایت شود.

وی تصریح کرد: از 8 ماه گذشته فعالیت انتخاباتی در استان کردستان کلید خورد و بسترهای لازم و شرایط انتخابات از زمان یاد شده تاکنون به منظور برگزاری انتخابات سالم و باشکوه و شفاف انجام شده است.

کارشناس ارشد انتخابات استانداری کردستان با بیان اینکه انتخابات در دقت و حوصله خلاصه می‌شود، بیان کرد: برگزاری هر انتخاباتی ظرافت و حساسیت‌های خاص خود را دارد که برگزاری همزمان دو انتخابات در 24 خرداد ماه جاری نیز از حساسیت ویژه‌ای نسبت به سایر انتخابات گذشته دارد.

زندیه خاطرنشان کرد: بدون شک برگزاری انتخابات سالم و پررونق و حضور و مشارکت حداکثری مردم در این صحنه سیاسی موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

کارشناس ارشد انتخابات استانداری کردستان، حضور و مشارکت حداکثری مردم در صحنه را فرصتی برای حمایت از نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و رای بالای آنها بار دیگر مردمی بودن نظام اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

وی در پایان بیان کرد: نمایندگان فرمانداران و اعضای شعبات اخذ رای باید در زمان برگزاری انتخابات در حفظ نظم و آرامش دقت داشته باشند.

انتهای پیام/‌79005/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول