اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرزند ارشد آیت‌الله مرعشی نجفی (ره):

کاندید‌اها حول محور آبادانی شهر گام بردارند

فرزند ارشد آیت‌الله العظمی مرعشی نجفی (ره) گفت: کاندید‌اهای شورای شهر باید حول محور آبادانی شهر گام برداشته و تکاپو و تلاش بیشتری در احقاق این امر داشته باشند.

کاندید‌اها حول محور آبادانی شهر گام بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، حجت‌الاسلام سیدمحمود مرعشی نجفی در همایش بصیرت انتخاباتی در شوراها که در مسجد حجتی شهر تاکستان برگزار شد، با تبریک ولادت امام‌ حسین (ع) اظهار داشت: امام‌ حسین (ع) الگوی تمامی شیعیان و مظلومان جهان بوده و تمام شیعیان باید روایات و احادیث اهل‌بیت را الگوی راه خویش قرار دهند.

فرزند ارشد آیت‌الله العظمی مرعشی نجفی (ره) افزود: اهل‌بیت (ع) در هر زمان مشق و الگویی ارزشمند در مسیر زندگانی شیعیان بوده و راه و رسم زندگانی را نشان داده و بیان می‌کردند.

این مفسر و محقق ارشد مذهبی با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: کسانی که مسئولیتی در منطقه و شهری به آنان سپرده می‌شود باید حول محور آبادانی و پیشرفت آن دیار تلاش کرده و مسائل بیکاری را حل و فصل کنند.

مرعشی نجفی عنوان کرد: ساخت مدرسه، بیمارستان و انجام‌ کار‌های عام‌المنفعه وظیفه نهاد مقدس شوراهای اسلامی بوده و تمام افراد باید دیگران را در به ثمر‌رسانی کار‌های عام المنفعه یاری رسانند.

وی تصریح کرد: هنگامی که شخصی مسئولیتی را با رأی مردم می‌پذیرد، تمام افراد موظف به حمایت از آن فرد یا گروه بوده و این امر در شوراهای اسلامی نماد بارز‌تری از خود برجای دارد.

فرزند ارشد آیت‌الله مرعشی نجفی (ره) عنوان کرد: ساخت حوزه‌های علمیه، مراکز فرهنگی و هنری بیشتر و توجه به اصل معنویت در درون محیط یک شهر جزو اولویت‌ها برای یک مجموعه مدیریت شهری است.

مرعشی نجفی در خاتمه خواستار تلاش دولت برای بر طرف کردن گرفتاری‌های به‌ وجود آمده در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور شد.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول