اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

امکان تقلب در انتخابات ایران وجود ندارد

استاندار البرز تاکید کرد: ساز و کار برگزاری انتخابات در کشورمان به صورتی است که امکان تقلب وجود ندارد.

امکان تقلب در انتخابات ایران وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اصغر عربیان عصر امروز در همایش بازرسان انتخابات در استان البرز طی سخنانی اظهار داشت: یکی از اصول اصلی و اولویت مهم در برگزاری انتخابات، رعایت قانون است و همه باید در برابر قانون انتخابات مطیع باشند.

وی تصریح کرد: برای تحقق این مهم بازرسان نقش بسیار مهمی دارند و باید در روز برگزاری انتخابات با هوشیاری بالا تمام کارها را رصد کرده و اجازه کوچک‌ترین تخلفی را ندهند.

استاندار البرز با بیان اینکه برای استحکام پایه‌های هر حکومتی نیازمند نظارت دقیق و صحیح هستیم، گفت: بازرسان برای جلوگیری از فساد در انتخابات باید نظارت‌های خود را با دقت انجام داده و اجازه ندهند که مسائل و تخلفات انتخاباتی از نگاه آنها دور بماند.

عربیان با اشاره به اینکه فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم با بهانه وقوع تخلف و تقلب ایجاد شد، گفت: با نظارت و بازرسی دقیق باید این اطمینان به مردم داده شود که تحت هیچ شرایطی در انتخابات ایران تقلبی صورت نخواهد گرفت.

وی تاکید کرد: خوشبختانه قانون انتخابات و ساز و کار برگزاری آن به صورتی است که امکان تقلب در انتخابات کشورمان صفر بوده و نمی‌توان در اعلام نتایج آرا تقلب کرد.

وی تاکید کرد: آنهایی که حرف از تقلب می‌زنند نیز این واقعیت را به خوبی می‌دانند، اما برای پیگیری اهداف و توطئه‌های شوم خود در دوران فتنه دم از تقلب می‌زدند.

استاندار البرز ادامه داد: در سال‌های گذشته همواره دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب حرف از عدم سلامت انتخابات زده و با بهانه احتمال تقلب،‌ اقدام به تخریب چهره انقلاب می‌کنند. البته مردم ما به خوبی شرایط را درک کرده و فریب این دروغگویی‌ها را نمی‌خورند.

عربیان در پایان گفت: خوشبختانه شرایط برگزاری انتخابات در استان البرز فراهم شده و منتظر حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای هستیم و دشمنان ما مطمئن باشند که این مردم بار دیگر ولایت‌مداری خود را اثبات خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول