اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم:

قم آماده برگزاری انتخابات است/پیش بینی 582 صندوق اخذ رای

فرماندار قم گفت: شرایط برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در قم مهیا است.

قم آماده برگزاری انتخابات است/پیش بینی 582 صندوق اخذ رای

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اسماعیل زارعی کوشا عصر امروز در جلسه ستاد انتخابات استان قم که در تالار امام رضا استانداری قم برگزار شد در سخنانی با اشاره به مهیا شدن امکانات نرم افزاری و سخت افزاری برگزاری انتخابات در قم تاکید کرد: در زمینه آموزش مجریان برگزاری انتخابات جلسات مختلف آموزشی برگزار شده و آموزش‌های لازم ارائه شده است.

وی با اشاره به هماهنگی بین تمام بخش‌های فعال در برگزاری انتخابات بیان کرد: در طول این ایام هر هفته جلسه شورای تامین شهرستان قم برگزار شده و بین کمیته‌های امنیتی در بخش‌ها نیز هماهنگی‌های لازم ایجاد شده است.

فرماندار قم با اشاره به اینکه تعرفه‌ها و صندوق‌های رای به نواحی چهارگانه ارسال شده است خاطرنشان کرد: از صبح فردا نمایندگان فرماندار و روسای شعب برای تحویل گرفتن صندوق‌ها به نواحی چهارگانه مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در استان قم 582 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است یادآور شد: 480 شعبه از این تعداد در شهر قم و 102 شعبه در بخش‌ها و شهرهای استان مستقر هستند.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه 87 شعبه به صورت سیار نسبت به جمع آوری آرای مردم اقدام خواهند کرد اظهار کرد: این تعداد با توجه به افزایش میزان سکونت در برخی مناطق شهری قم نسبت به انتخابات گذشته 9 صندوق افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه امنیت شعب اخذ رای نیز به صورت کامل برقرار خواهد شد و در این زمینه مشکلی نخواهیم داشت بیان کرد: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مجموع استان قم هزار و 1134 نفر نامزد هستند که صلاحیت آنها تایید شده است.

فرماندار قم گفت: از این تعداد 274 نفر در شهر قم، 56 نفر در پنج شهر تابعه و 804 نفر در روستاها به عضویت شورای شهر درآمده‌اند.

انتهای پیام/2258/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول