اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی شهردار کرج:

شهرداری کرج همکاری کاملی با ستاد انتخابات داشته است

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج گفت: این سازمان طی هفته‌های گذشته همکاری کاملی با ستاد انتخابات برای برگزاری انتخاباتی حداکثری و پرشور داشته است.

شهرداری کرج همکاری کاملی با ستاد انتخابات داشته است

مصطفی رضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات بخش‌های مهمی از کار در این عرصه بر عهده شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه آن از جمله اتوبوسرانی، تاکسیرانی و آتش‌نشانی قرار دارد.

وی تصریح کرد: در این دوره نیز شهرداری کرج از اعضای ستاد انتخابات بود و از همان ابتدا وعده دادیم که بیشترین همکاری را در جهت برگزاری انتخاباتی پرشور، مشارکتی، با نشاط، شاداب و قانونی خواهیم داشت و خوشبختانه توانستیم همکاری کاملی با این ستاد داشته باشیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه هر ایرانی دلسوز به دنبال برگزاری انتخابات حداکثری است، گفت: در همین راستا شهرداری کرج تمام امکانات خود را به میدان آورد و توانستیم فرصت بسیار خوبی برای کاندیداهای محترم به ویژه کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فراهم کنیم.

رضا حسینی افزود: یکی از کارهای خوبی که در این دوره انجام شد، ایجاد فضاهای تبلیغاتی بود که شهرداری کرج این فضاها را در سراسر شهرستان به ویژه خیابان‌ها و معابر اصلی فراهم کرده و در اختیار کاندیداهای محترم قرار داد.

* توزیع 1500 مدل انواع اقلام فرهنگی در شهرستان کرج

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی شهرداری کرج برای تشویق مردم به حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات گفت: طی روزهای اخیر بیش از 1500 مدل انواع اقلام فرهنگی توسط این معاونت تولید و در سطح شهر و در میان مردم توزیع شده است.

معاون فرهنگی شهردار کرج افزود: اقلام فرهنگی فوق با موضوع آگاه‌سازی مردم و تشویق آنها به حضور حداکثری در انتخابات تولید و خوشبختانه با توزیع آنها توانستیم گام مهمی در برگزاری انتخابات پرشور برداریم.

رضا حسینی ادامه داد: همچنین در این مدت میلیون‌ها پیامک آگاهی‌بخش با موضوع ضرورت حضور گسترده در انتخابات توسط معاونت فرهنگی برای کاربران تلفن همراه در این شهرستان ارسال شده است.

وی تاکید کرد: هدف ما تحقق حماسه سیاسی در روز انتخابات است و شهرداری کرج تمام امکانات خود را برای رسیدن به این هدف مهم به میدان آورده است.

رضا حسینی در پایان اعلام کرد: روز جمعه کارکنان خدوم شهرداری کرج به همراه اعضای خانواده خود در پای صندوق‌های رای حاضر شده و بار دیگر به فرمان رهبری معظم انقلاب اسلامی لبیک خواهند گفت.

انتهای پیام/2302/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول