اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه کازرون عنوان کرد

زمینه‌سازی بسیج برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

فرمانده بسیج سپاه ناحیه کازرون گفت: امروزه نیروهای بسیج همه‌جانبه به دنبال جذب حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تلاش دارند و در تحقق این امر مهم از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

زمینه‌سازی بسیج برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، غلامرضا شرفی عصر امروز در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و سرحلقه‌های شجره طیبه صالحین  شهرستان کازرون در سالن مردانی این شهر اظهار داشت: برخی تلاش در القای طرفداری نیروی بسیج از کاندیداتوری شخصی هستند به طوری که این نیرو طرفدار هیچ شخصی نبوده و فقط از تفکر اصولگرایی حمایت می‌کند.

وی افزود: بسیج از گذشته تاکنون از تفکر کسانی که به طور واقعی پیرو خط ولایت، آرمان‌های انقلاب و رهبری و نیز راه شهیدان و ایثارگران قرار داشته حمایت کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون تصریح کرد: امروزه نیروهای بسیج همه‌جانبه به دنبال جذب حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تلاش دارند و در تحقق این امر مهم از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

شرفی گفت: دشمن با انجام کار سخت‌افزاری خود علیه نظام و انقلاب به نتیجه نرسید و امروزه دست به کار نرم‌افزاری و تهی کردن شیعه از درون و برپایی آشوب داخلی زده است.

وی در ادامه از جوانان خواست فریب ظاهری تبلیغات و شعارهای آزادی و بی‌بند و باری دشمنان را نخورند چراکه آنان با ایجاد زمینه‌های اختلاط دختران و پسران به دنبال اسلام سکولاری هستند.

این مسئول ابراز داشت: خط سازش داخل کشور به دنبال بازسازی جریان فتنه بوده و با این روش می‌خواهند از عقبه خود استفاده کنند.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه کازرون تصریح کرد: هرکسی به هر میزانی که با ولایت زاویه بگیرد بسیج با همان میزان با او زاویه می‌گیرد.

شرفی اذعان داشت: چنانچه نامزدهای منتصب به اصولگراها برخلاف موازین اصولگرایی صحبتی کنند نیروهای بسیج بلافاصله در برابر آن موضع می‌گیرد و ساکت نمی‌نشیند.

به گزارش فارس، این گردهمایی با برنامه پرسش و پاسخ پیرامون مسائل سیاسی و انتخابات پیش روی کشور پایان یافت.

انتهای پیام/‌2448/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول