اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات شیراز خبر داد

مستندسازی تخلفات انتخاباتی در شیراز

فرماندار شیراز گفت: با مستندسازی‌های لازم، پرونده تخلفات ستادهای انتخاباتی را به دادگستری فارس برای سیر مراحل قانونی ارجاع داده‌ایم و این روند همچنان ادامه می‌یابد.

مستندسازی تخلفات انتخاباتی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، جواد زرین کلاه با بیان اینکه در روز جمعه 24 خرداد ماه جاری مردم ولایت‌مدار و مومن شهرستان شیراز با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای و مشارکت در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با خلق حماسه سیاسی بار دیگر جهانیان را شگفت‌زده می‌کنند، اظهار داشت: شهرستان شیراز آمادگی کامل برگزاری انتخابات پیش رو را دارد و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد یکی از باشکوه‌ترین انتخابات با حضور حداکثری مردم خواهیم بود.

فرماندار شیراز در ادامه با تقدیر از نامزدهایی که در امر تبلیغات رعایت قانون را انجام داده اند، خاطرنشان کرد: فرمانداری شیراز با مستندسازی‌های لازم از هیچ تخلفی بر اساس قانون چشم‌پوشی نمی‌کند و در این راستا پرونده تخلفات ستادهای انتخاباتی که تخلف‌هایی را انجام داده‌اند به دادگستری استان فارس برای سیر مراحل قانونی ارجاع داده است و این روند همچنان ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه از هشت صبح فردا وارد سکوت تبلیغاتی می‌شویم، تصریح کرد: از ساعت هشت صبح فردا 23 خرداد ماه جاری وارد سکوت تبلیغاتی می‌شویم و هرگونه تبلیغات از سوی نامزدها با هر عنوان تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود که انتظار می‌رود نامزدها و روسای ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری با رعایت قانون شرایط حضور حداکثری مردم در فضایی آرام در پای صندوق‌های رای را فراهم آورند.

انتهای پیام/2448/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول