اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

حضور حداکثری در انتخابات تعیین کننده اقتدار ملی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به معنای تقویت نظام و تعیین کننده اقتدار ملی، وحدت، همگرایی، همبستگی و همدلی است.

حضور حداکثری در انتخابات تعیین کننده اقتدار ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمد مهدی انصاری امروز در گردهمایی جامعه اداری قم که با عنوان حماسه حضور در مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار شد با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران بر اساس قانون اساسی اداره امور کشور به اتکاء آراء مردم رقم می‌خورد، اظهار داشت: اهمیت و جایگاه انقلاب اسلامی ما و شاخصه اصلی نظام جمهوری اسلامی اتکا به آراء مردمی است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در طول تاریخ همواره شاهد تحولات و تغییرات وسیعی بوده است خاطرنشان کرد: تغییر قدرت، حکومت، حاکمان مختلف، صاحبان قدرت و... که این تغییرات در تاریخ سیاسی کشور ما ثبت و ضبط شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما با سایر تحولات کشور متفاوت و کم‌نظیر است یادآور شد: در حکومت اسلامی مردم اصلی‌ترین نقش را دارند و مکانیزم‌های مشارکت مردمی در تعیین سرنوشت کشور از مولفه‌های این نظام به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه بعد از پیروزی انقلاب هیچ امری در کشور مهم‌تر از انتخابات نبوده است، به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: همه جریان‌ها، گروه‌ها و مسئولین و آحاد مردم باید برای پرشور شدن انتخابات و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

انصاری با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای به معنای تقویت نظام و تعیین کننده اقتدار ملی، وحدت، همگرایی، همبستگی و همدلی است، بر ضرورت شناخت تهدیدها و فرصت‌ها و زمینه‌سازی برای رقابت سالم و حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد.

وی تصریح کرد: امروز هر کدام از ما باید برای بهبود وضعیت مردم و سرنوشت و آینده کشور احساس مسئولیت کنیم و برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در خلق حماسی سیاسی تعهد و تلاش مجدانه داشته باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم دعوت مردم به شرکت در انتخابات را مصداق امر به معروف دانست و گفت: آحاد مردم باید برای تحقق حماسه سیاسی و اقتصای کمک کنند و این امر یک فریضه است.

وی خاطرنشان کرد: در این مسیر همه گروه‌ها باید به وظیفه خود عمل کنند و با وحدت و همدلی به منویات رهبری جامعه عمل بپوشانند.

انصاری در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح چگونگی شکل گیری ستاد انتخابات استان قم پرداخت و اظهار داشت: از 20 فروردین ماه این ستاد در قالب 6 کمیته اطلاع رسانی، امنیتی، سیاسی، حفاظت فیزیکی، استعلامات و فناوری اطلاعات کار خود را آغاز کرد.

وی برگزاری جلسات منظم و منسجم، تدوین و ابلاغ شرح وظیفه کمیته‌ها، برقراری کشیک ستاد انتخابات، ارتباط با سیستم جامع و شبکه پیام وزارت کشور و... را از جمله اقدامات انجام گرفته ذکر کرد و گفت: شش مانور مختلف نیز برای اطمینان بخشی از توان سخت افزاری، نرم افزاری و امکانات انجام دادیم که رضایت بخش بود.

انتهای پیام/78010/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول