اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در واپسین روزهای تبلیغات

جبهه پیروان و ایستادگی کاندیداهای خود را معرفی کردند

در حالی که کمتر از 48 ساعت به آغاز زمان رأی‌گیری باقی‌مانده است جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اردبیل و ایستادگی کاندیدای مورد حمایت رئیس جمهوری و شورای شهر اردبیل را معرفی کردند.

جبهه پیروان و ایستادگی کاندیداهای خود را معرفی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در معرفی کاندیدای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر اردبیل مورد حمایت جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اردبیل که عصر امروز منتشر شد، با حمایت قاطع از دکتر علی‌اکبر ولایتی نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوری از 13 کاندیدای شورای شهر اردبیل نیز حمایت شده است.

جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اردبیل از حجت‌الاسلام سرداری، اسفندیار هوشیار، ودود محمدی نیار، حسین افسانه، سالار شاکر، میر غنی فروزان، رضا توحیدی، وحیده حاجی‌زاده نمینی، فاطمه محمدزاده، سید جبرائیل خلیلی موسوی، علیرضا خلیل‌وند، افشین منوچهری و علی هدایتی حمایت کرده و کاندیدای خود در کاندیدای برگزیده جبهه پیروان خط امام و رهبری در چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر اردبیل معرفی کردند.

در اطلاعیه‌ای که جبهه پیروان خط امام و رهبری در اردبیل صادر کرده آمده است: کشور ما در آستانه امتحان بزرگ و حقیقت حماسی به نام انتخابات ریاست جمهوری و شوراها قرار دارد که فرزندان و خادمان ملت در جبهه پیروان خط امام و رهبری در قالب 15 تشکل ولایی، سیاسی، صنفی متشکل از نمایندگان اقشار جامعه اسلامی از سال گذشته با مطالعه و مشاهده فعالیت‌های نامزدهای احتمالی و نهایتاً با انواع نظرسنجی‌ها، بررسی‌های میدانی، کسب نظرات مختلف و تطبیق با شاخص‌ها و توانمندی‌ها و صلاحیت‌های فردی و عمومی از بین کاندیداهای ریاست جمهوری دکتر علی‌اکبر ولایتی را انتخاب و حمایت قاطع خود را از این نامزد اعلام می‌کند.

در بخشی از بیانیه جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اردبیل آمده است: ما با دعوت و درخواست عمومی برای شرکت هر چه با شکوه‌تر در انتخابات، همه نامزدها را به سعه‌صدر بیشتر و مردم را به خلق حماسه واقعی دعوت می‌کنیم و انتظار داریم در حساس‌ترین مقطع مردم ولایی و حسینی اردبیل بتوانند نقش پیشتاز خود را ایفا کنند.

اما جبهه ایستادگی استان اردبیل نیز با صدور بیانیه‌ای با حمایت قاطع از دکتر محسن رضایی کاندیداهای مورد نظر و لیست 13 نفره کاندیداهای شورای شهر اردبیل را اعلام کرد.

این کاندیداها حسین افسانه، لیلا تقوی، میر غنی فروزان، محمود امانی، محمد اصلانیان، بهروز آقازاده، جبرائیل خلیلی موسوی، حسین امین دخت، رضا توحیدی، فارغ بازدار، غلامرضا نیازمند، سالار شاکر و اسرافیل کافی‌راد می‌باشد.

* اعلام موضع نهایی جنبش دانشجویان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما چهار تشکل از دو دانشگاه اردبیل در قالب جنبش دانشجویی موضع نهایی خود را در انتخابات اعلام کردند.

جنبش دانشجویی اردبیل در قالب گفتمان انقلابی با اعلام حمایت از کاندیداتوری دکتر سعید جلیلی کاندیداهای مورد حمایت این جنبش را در شورای شهر اردبیل معرفی کرد.

گفتمان شهر اسلامی با صدور بیانیه‌ای و با مطرح کردن گفتمان تمدن نوین اسلامی در شرایط کنونی توسط مقام معظم رهبری که در ذیل آن گفتمان شهر اسلامی به خصوص در شهر دارالارشاد اردبیل ایجاب می‌کند برای مدیریت تخصصی شهر در عین متعهد بودن به اصول اسلامی افرادی معرفی می‌شوند که با برخورداری از تجربه لازم و کافی برای مدیریت نوین شهری از علم و تخصص برخوردار باشند.

در این راستا جنبش دانشجویی اردبیل با هدف تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی در شهر اردبیل و با استفاده از خرد جمعی کاندیداهای شورای شهر نظیر اسفندیار هوشیار، زکی‌الله خوشبخت، فارغ بازدار، یوسف نوروزی، سلامت صفری، علی هدایتی، علیرضا خلیل‌وند، فاطمه محمدزاده، رضا توحیدی، امیر دانش و محمد دانه‌زن را به عنوان 11 کاندیدای شورای شهر اردبیل معرفی کردند.

انتهای پیام/62007/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول