اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمان:

تعدد کاندیداهای شورای شهر در شأن کرمان نیست/ برخی کاندیداها انصراف دهند

امام جمعه موقت کرمان گفت: کاندیداهایی که رأی کمتری دارند، انصراف دهند تا این وضعیت آشفته شهر برای انتخابات سامان‌دهی شود، چرا که این تعدد کاندیداها در شأن کرمان نیست.

تعدد کاندیداهای شورای شهر در شأن کرمان نیست/ برخی کاندیداها انصراف دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عربپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور در پای صندوق‌های رأی برای تحقق منویات رهبری و حفظ آرمان‌‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بر تمام ملت واجب است.

امام جمعه موقت کرمان تبلور در انتخابات 24 خردادماه را معنای نامگذاری این سال از سوی رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر سال حماسه سیاسی دانست و گفت: حضور مردم به عنوان پشتوانه انقلاب موجب استحکام بیشتر نظام می‌شود که اقتدار و نقش‌آفرینی کشور در حوزه‌های بین‌الملل را افزایش می‌دهد.

وی افزود: دشمن به هر شکل ممکن برای فاصله گرفتن مردم در پای صندوق‌های رأی تاکید دارد و هر طرحی را به کار می‌برد به ضرر مردم ایران است که مردم با اقتدار و عزت برای حمایت از نظام باید گام بردارند.

عربپور نخستین گام برای حماسه اقتصادی را انتخاب رئیس جمهوری متناسب با محورهای تدین و ولایت‌مداری نظام ایران عنوان کرد که با استفاده از کارشناسان ماهر در حل معضلات اقتصادی کشور و شکوفایی عرصه اقتصاد بکوشد.

وی به گردش درآوردن چرخه صنعت در کنار اجرای صحیح فرهنگ را برای خلق حماسه اقتصادی ضروری دانست و بیان داشت: لازمه حماسه اقتصادی خلق حماسه سیاسی با انتخاب کاندیدای اصلح است.

امام جمعه موقت کرمان تصریح کرد: رئیس جمهور آینده باید در حوزه بین‌الملل و داخلی، تبعیت از ولایت، تاکید بر عقلانیت در تمام امور، مشورت با کارشناسان حوزه‌های مختلف و استفاده از نیروهای خبره توانمندی خود را به اثبات برساند.

عربپور با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌ها در 23 شهرستان و حوزه‌های نظارت در 35 بخش اجرا شده است، بیان داشت: تا امروز ناظران در شعب اخذ رأی معرفی شدند و بالغ بر 2 هزار نیرو آموزش‌های لازم در این زمینه را دیدند.

وی با گلایه از تعدد کاندیداهای شورای شهر در کرمان متذکر شد: از لحاظ قانونی منعی برای کاندیدا شدن افراد صلاحیت‌دار وجود ندارد، اما حضور 185 رقیب در کرمان مشکل‌آفرین است که نیاز به 185 ستاد تبلیغاتی دارند و معرفی هم دردسرساز است.

عربپور سردرگمی برای انتخاب کاندیداهای اصلح را یکی از معضلات تعدد کاندیداتوری افراد برای شورای شهر عنوان کرد و گفت: باید یک برنامه‌ریزی قانونی برای محدودیت حضور افراد صورت گیرد.

وی افزود: باید برای سنجش کاندیداهای شورای شهر آزمونی در نظر گرفته شود و افراد بر این اساس سنجیده شوند.

امام جمعه موقت کرمان تاکید کرد: کاندیداهایی که احتمال می‌دهند رأی کمتری دارند، انصراف دهند تا این وضعیت آشفته شهر برای انتخابات سامان‌دهی شود، چرا که این تعدد کاندیداها در شأن کرمان نیست.

انتهای پیام/80028/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول