اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان:

جبهه پیروان از قالیباف یا ولایتی حمایت می‌کند

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان گفت: این جبهه از بین ولایتی و قالیباف از یکی حمایت می‌کند.

جبهه پیروان از قالیباف یا ولایتی حمایت می‌کند

نقی مجتهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز فعالیت این جبهه در انتخابات شوراهای شهر و روستا از یک ماه پیش اظهار کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری اقدام به تهیه و ارائه لیست در این انتخابات کرده است.

وی لیست تهیه شده را توسط جبهه پیروان خط امام و رهبری با نام جبهه ائتلاف بزرگ برای پیشرفت زنجان نامید و افزود: این ائتلاف بدون توجه به دیدگاه‌های سیاسی تهیه شده است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان تاکید کرد: ائتلاف بزرگ برای پیشرفت زنجان با هدف توسعه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و عمرانی شهر تشکیل شده است.

وی از انتخاب افراد متخصص در ائتلاف بزرگ برای پیشرفت زنجان توسط جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات شوراها خبر داد و افزود: این لیست با توجه به واقعیات جامعه امروز تهیه شده است.

*تخریب در همه آئین‌های الهی مذموم است

مجتهدی با مذموم دانستن تخریب افراد در همه آئین‌های الهی اضافه کرد: هیچ‌کس نباید از نردبان تخریب دیگران برای ترقی خود استفاده کند.

وی با بیان اینکه هدف وسیله را توجیه نمی‌کند، تصریح کرد: کسانی که از تخریب دیگران برای رسیدن به اهداف انتخاباتی خود استفاده می‌کنند در واقع باید به اهداف خود شک کنند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان تاکید کرد: تخریب افراد برای رسیدن به اهداف ناپاک هدف مورد نظر را تایید می‌کند.

وی به بد‌اخلاقی‌های سیاسی چند سال اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: زمان بیهوده بودن این اقدامات را ثابت کرد.

مجتهدی با اشاره به اینکه بد‌اخلاقی‌های انجام شده شامل مرور زمان شده است، یادآور شد، یادمان باشد که حساب و کتاب‌های اصلی با خداوند باقیمانده و زمان پاسخگویی فرا می‌رسد.

وی ادامه داد: نگاه گذرا به مسئولیت‌های دنیوی عوارضی مانند بداخلاقی‌های انتخاباتی به همراه آورده و در تربیت نسل جوان تاثیر منفی می‌گذارد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان بر لزوم دقت مردم در برنامه‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جهموری تاکید کرد و افزود: مردم باید به کاندیدایی رای دهند که برنامه‌های واقع‌گرایانه داشته باشد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد کاندیدای مورد حمایت جبهه پیروان خط امام و رهبری در انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ این جبهه به دو نفر از ائتلاف 1+2 تمایل دارد که در نهایت اقدام به حمایت از یکی از آنها خواهد کرد.

انتهای پیام/73004/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول