اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

آغاز به کار دیرهنگام ستاد تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری در چالوس

ستادهای تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری در شهرستان چالوس با انصراف حداد عادل و عارف در روزهای پایانی تبلیغات آغاز به کار کردند.

آغاز به کار دیرهنگام ستاد تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری در چالوس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از چالوس، با نزدیک شدن به پایان تبلیغات انتخاباتی و روز حماسه عظیم سیاسی شور و شوق انتخاباتی بیشتر می‌شود و استقبال از کاندیدا‌ها در شهرهای مختلف نشان می‌دهد که در این دوره برخلاف تصور بیگانگان انتخابات پرشوری خواهیم داشت.

در شهرستان چالوس در روزهای ابتدایی تبلیغات اثری از ستادهای کاندیداهای ریاست جمهوری نبود اما در این روزهای پایانی و در مدت کوتاهی که با انصراف آقایان حداد عادل و عارف همراه بود و از میان شش نامزد باقیمانده انتخابات ریاست جمهوری ستادهای جلیلی، ولایتی، روحانی، قالیباف و رضایی دایر شده و هرکدام به صورت جداگانه با شیوه‌های مختلف تبلیغاتی از نامزد مورد حمایت خود طرفداری می‌کنند.

قطعاً شرکت گسترده مردم در روز انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است و مردم با رای‌شان سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

در این راستا در شهرستان چالوس نیز مانند جای جای کشور شور و هیجانات تبلیغاتی بسیار بالا است و به تفکیک شهرهایش 45 نفر در شهر چالوس، 18 نفر در شهر کلاردشت، 21 نفر در شهر مرزن‌آباد و در شهر هچیرود 39 نفر از کاندیداهای شورای اسلامی شهر هرکدام به صورت جداگانه در ستادهای خود با برگزاری میتینگ‌های تبلیغاتی، جلسات متعدد، حرکت دادن کارناوال‌های تبلیغاتی، ارسال پیامک و ارائه زندگینامه، سوابق و برنامه‌ها به صورت بروشور، بنر و تراکت سعی دارند خود را به مردم نزدیک کنند تا بتوانند از طریق رای سرنوشت‌ساز آنها پای خود را به پارلمان شهری برسانند و بر کرسی داغ شورای شهر تکیه دهند.

اما در کنار انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، انتخابات ریاست جمهوری نیز همزمان برگزار می‌شود ولی اگر بخواهیم مقایسه‌ای از نظر تبلیغات شهری بین این دو انتخابات انجام دهیم کاندیداهای شورا در رده‌ای بالاتر نسبت به ریاست جمهوری قرار دارند.

بی‌تردید کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر و روسای ستاد کاندیداهای ریاست جمهوری به نمایندگی از آنها در چالوس با مدنظر قرار دادن این مهم که در مرکز اتصال استان‌های شمالی با دیگر استان‌های کشور، خود را در معرض انتخاب مردم قرار داده‌اند، حماسه سیاسی مورد تأکید مقام معظم رهبری را به کمک مردم این شهر توریستی رقم می‌زنند.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول