اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 - 345

طاهری: کاندیداهای اصولگرا اجماع کنند/ دوقطبی شدن اصولگرایان مصلحت نیست

دبیر جبهه پایداری استان گلستان گفت: کاندیداهای اصولگرا برای پیروزی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید پیش‎قدم شده و حدالامکان بر روی دو کاندیدا اجماع کنند.

طاهری: کاندیداهای اصولگرا اجماع کنند/ دوقطبی شدن اصولگرایان مصلحت نیست

حجت‎الاسلام سیدمحسن طاهری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: کاندیداهای اصولگرایی که نسبت به سایر کاندیداها احساس می‎کنند رأی کمتری دارند، لازم است از صحنه رقابت کنار بکشند تا در صورت دو مرحله‎ای شدن انتخابات، شاهد رقابت دو کاندیدای اصولگرا با یکدیگر باشیم.

وی با تاکید بر اینکه با شرایط فعلی، دوقطبی شدن اصولگرایان به مصلحت نیست، متذکر شد: دو قطبی شدن اصولگرایان در واقع به معنای این است که خودبه خود جریان اصلاح‎طلب را تقویت کنیم لذا اصولگرایان باید شرایط حساس جمهوری اسلامی را درک کنند و آنهایی که به رای بالا نزدیکترند در صحنه باقی بمانند.

کناره‎گیری حداد عادل یک اقدام اصولگرایانه، ارزشی و قابل تقدیر بود

دبیر جبهه پایداری گلستان؛ کناره‎گیری حداد عادل از یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را یک اقدام اصولگرایانه، ارزشی و قابل تقدیر خواند و افزود: ایشان با توجه به بیانیه‎ای که صادر کردند تقریبا مسیر برای سایر دوستان اصولگرا مشخص شد.

طاهری رمز موفقیت و پیروزی اصولگرایان در این انتخابات را بر مبنای تکلیف‎گرایی، انتخاب اصلح و داشتن بصیرت برشمرد و تصریح کرد: کاندیداهای اصولگرا باید به اجماعی برسند که در نهایت این عرصه به نفع جریان اصولگرا تمام شود.

مقبولیت و رویکرد عموم مردم نسبت به جریان اصولگراست

وی با بیان اینکه مقبولیت و رویکرد عموم مردم نسبت به جریان اصولگراست، ابراز داشت: هر چند اصلاح‎طلبان نیز جایگاه خودشان را در بین مردم دارند اما نظرسنجی‎ها نشان می‎دهد که رای اکثریت مردم به سمت اصولگرایی است.

انتهای پیام/83001/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول